Cisco677 og Nat
Fra : [DK]TaReC

Dato : 01-04-02 12:55

Hej

Jeg undre mig lidt over mine NAT entries...

Jeg har lige lavet en nulstilling ved hjælp af hyperterminal, og har
derefter lagt nyeste Cbos i min 677 cisco router. intet problem der... men
nu er der på mystisk vis blevet lavet en masse nat entries som jeg ikke selv
har gjort...

Hvad sker der? er det et program der selv opretter dem efter behov?

Billed lagt i dk.binaer under "fra dk.edb.netvaerk nat nat"

vh Rune

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 02-04-02 03:38

"[DK]TaReC" <larz_prime@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad sker der? er det et program der selv opretter dem efter behov?
>
> Billed lagt i dk.binaer under "fra dk.edb.netvaerk nat nat"

Cybercity har en udemærket side der forklarer en del om routeren og nat
entries.
http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco_677/port_forwarding
/

Thomas

Fra : [DK]TaReC

Dato : 02-04-02 16:27

Jo tak den kender jeg godt, og er rimelig godt inde i den slags, men det der
undre mig er at der pludselig fremkommer nogle entries, som ud af den blå
luft :-/

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 02-04-02 19:58

On Tue, 2 Apr 2002 17:26:41 +0200, "[DK]TaReC"
<larz_prime@hotmail.com> wrote:

>og er rimelig godt inde i den slags, men det der
>undre mig er at der pludselig fremkommer nogle entries, som ud af den blå
>luft :-/

Hmm...

Din router opretter dynamiske entries som dine applikationer har
behov.

Hvis ikke den gjorde det ville intet virke uden man oprettede statiske
entries.

De dynamiske vil time ud, og slettes automatisk efterhånden som de
ikke bruges.
--
Per K. Nielsen

Fra : [DK]TaReC