Ondt i leddene
Fra : JRh

Dato : 01-04-02 10:07

Hej

Jeg har netop fået taget nogle blodprøver med henblik på at konstatere om
jeg havde gigt. De viste ingenting. Efterfølgende har jeg fået taget røntgen
af alle led. Det viste heller ikke noget. Det er jeg selvfølgelig glad for.
Men!
Problemet er, at jeg har ondt i næsten alle led, specielt om morgenen. Mit
højre knæ det klikker når jeg bevæger det - på samme måde som man kan knække
med fingrene, og når jeg er ude at gå, kan det nogen gange føles som om
kuglen i højre hofte hopper ud af leddet.
Hvis jeg bevæger mine skuldre, lyder det som om der er småsten i leddene.
Hvis det ikke er gigt - hvad kan det så være?
Nogen der har et bud.

JRH

Fra : alice_trauelsen

Dato : 01-04-02 12:29

Hej JRH
Er du blevet undersøgt for de forskellige bindevævssygdomme, de kan også
godt give disse smerter, jeg har selv valgt nogle stykker af dem. Det
kræver en særlig blodprøve. Prøv eventuelt at søg på bindevævssygdomme
hos netdoktoren og se om du kan finde mere der.

Mange hilsner
Farmor Alice

http://www.kandu.dk/

Fra : Flemming

Dato : 01-04-02 17:51

Det kan være en allergisk reaktion, hvor kroppen reagerer som ved en
forgiftning.
Gitte

Fra : Manse

Dato : 19-04-02 17:01

> Nogen der har et bud.

Ja, da

Prøv at spørge ham her, han ved alt om de symtomer du har,.
Naturterapeut Hennrik Dalsmund, 33233636
Manse