Hvad er det for nogle drivere/værktøjer ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 01-04-02 08:36

Til min Acer TM 730 findes der på Acers hjemmeside

http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/tm_730.html

mulighed for at downloade diverse drivere og værktøjer. Der er desværre
nogle af driverne/værktøjerne som jeg ikke véd hvad er. Håber derfor at
nogen her kan oplyse mig lidt mere om det:

MS Windows 2000 Drivers:
1) ATI Mobility M1 Version M6.11.25-T03
2) Veridicom SuperIO driver Version 1.01

MS Windows 2000 Utilities:
1) HotKey Utility Version 3.01
2) Indicator for PC Doctor Version 1.6
3) Qvoice for Win98/W2K Version 1.7R4 - disk 1-2-3

På forhånd tak for hjælpen

Claus

Fra : Ove Pedersen

Dato : 01-04-02 10:18

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 1) HotKey Utility Version 3.01
> 2) Indicator for PC Doctor Version 1.6
> 3) Qvoice for Win98/W2K Version 1.7R4 - disk 1-2-3

ATI Mobility er grafikkortet
Veridicom SuperIO driver er driveren til fingeraftrykdimsen

Horkey Utility definerer FN + Fxx tasterne f.eks skift mellem intern og
ekstern display
Indicator for PC Doctor er et aller andet til PC Doctor hardware test
programmet
Qvoice er administrationsprogrammet til fingeraftryk systemet

Du må da ha' nogenlunde de samme programmer i standard installationen, som
vel er Win98 på din maskine.

Ove Pedersen

Fra : Claus E Beyer

Dato : 01-04-02 11:08

"Ove Pedersen" <op@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

Tak for dine svar.

> ATI Mobility er grafikkortet
> Veridicom SuperIO driver er driveren til fingeraftrykdimsen

Det troede jeg var denne: Synaptics Touchpad driver Version 5.0.57

> [...]
> programmet
> Qvoice er administrationsprogrammet til fingeraftryk systemet

Det troede jeg igen var denne: Synaptics Touchpad driver Version 5.0.57

> Du må da ha' nogenlunde de samme programmer i standard installationen, som
> vel er Win98 på din maskine.

Nemlig, men den røg hurtigt ud igen.

Claus

Fra : Ove Pedersen

Dato : 01-04-02 12:33

> Det troede jeg var denne: Synaptics Touchpad driver Version 5.0.57

> Det troede jeg igen var denne: Synaptics Touchpad driver Version 5.0.57

Synoptics dimsen er musepladen

Ellers plejer Win 2000 installationen at køre ret gnidningsløst på maskinen
i modsætning til et forsøg på at lave en standard Win98 installation uden
brug af recovery CD'en.

Ove Pedersen

Fra : Claus E Beyer

Dato : 01-04-02 15:58

> Synoptics dimsen er musepladen

Det som du kalder "fingeraftrykdimsen" er det ikke også "musepladen" ?

Claus