Haslev
Fra : Pia

Dato : 01-04-02 08:27

Jeg kigger i øjeblikket på et hus nær Haslev (øst), hvor der medfølger
stalde og lidt jord. Er der nogen fra omegnen som kan fortælle mig, om der
er skovtursmuligheder eller snakker vi om at tøffe rundt langs med
landevejen? Jeg er lidt forvænt med rideskov her i Nordsjælland og vil
hellere spare pengene til de store bygninger, hvis jeg alligevel kun kan
ride på folden. Vi kørte en tur dernede og de par pæle jeg så ved skovene
havde ridning forbudt.

hilsen Pia

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 01-04-02 09:36

In article <a891no$jjm$1@sunsite.dk>, Pia wrote:
> [...]
> ride på folden. Vi kørte en tur dernede og de par pæle jeg så ved skovene

Jeg kikkede lige i mit kraks kort, over københavn, der er
et oversigts kort over sjælland... Der er ikke meget skov
der nede omkring. Det ser ud til at ligge lige nord for
Haslev. Men om man må ride der ved jeg ikke. Husk, hvis
det ikke EXPLICIT er forbudt, er det tilladt. Find ud af
hvem der ejer skoven, hvis det er et statsskovdistrikt,
så burde du kunne se via skov og naturstyrrelsens webside
hvad der gælder af regler.

JonB

Fra : Pia

Dato : 01-04-02 12:50

"Jon Bendtsen" <bendtsen@diku.dk> wrote in message
> Haslev. Men om man må ride der ved jeg ikke. Husk, hvis
> det ikke EXPLICIT er forbudt, er det tilladt.

De par skove hvor jeg læste skiltet, var det decideret forbudt. Og for langt
væk til at ride derhen. Hvad skal man så med heste, ko og grisestald med lys
og vand? ;-o

:Pia

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 01-04-02 13:16

In article <a89h4u$qmq$1@sunsite.dk>, Pia wrote:

> De par skove hvor jeg læste skiltet, var det decideret forbudt. Og for langt
> væk til at ride derhen. Hvad skal man så med heste, ko og grisestald med lys
> og vand? ;-o

Ride konkurence ridning ?? og KUN det ??
Personligt synes jeg det er kedeligt. Den bedste skov jeg pt. har
oplevet er Geels skov, lige syd for Holte. Den er godt nok lidt lille,
men meget afvekslende meget hurtigt. Og der er mange snørklede stier.

JonB