Transport af sejlbåd Horsens-Struer
Fra : PEB

Dato : 01-04-02 05:47

Hej
Jeg er ejer af en sejlbåd som jeg skal have transporteret fra Horsens til
Struer.
Jeg vil derfor høre om der er nogen som har kendskab til en god og billig
vognmand som kan klare dette.

mvh. Poul Erik
p.e.borg@1031.inord.dk

Fra : brye

Dato : 01-04-02 08:49

Prøv Arthur Andersen

Fra : PEB

Dato : 01-04-02 12:53

Hvem er Arthur Andersen

Fra : P.L.P.

Dato : 01-04-02 21:51

> Hvem er Arthur Andersen

Hej !

Her er nogle som kan flytte din båd............!
Jeg har brugt dem med held og til en fornuftig pris.

Leo Jensen Løgstør Tlf. 98 67 17 00
Fax 98 67 30 66
Blekingevej 6
9670 Løgstør

Virklund Vognmandsforretning Tlf 86 83 67 33
Thorsøtoften 6, Virklund
8600 Silkeborg

B K Transport A/S Tlf. 86 95 41 11
Fax 86 95 43 11
Langelinie 53, Herskind
8464 Galten

Mvh. Per
Nordwest 900
En Motorbåd

Ps. Kender ikke
Arthur Andersen Transport ApS Tlf. 75 62 56 77
Fax 75 62 15 52
Grønlandsvej 22
8700 Horsens

Fra : Allan Jensen

Dato : 03-04-02 08:17

Hej
Kan varmet anbefale Arthur Andersen.
Er "transportfirmaet" for sejlklubber i Horsens, Juelsminde og
Vejle-området.
Regn med ca. 4000 kr. for Horsens - Struer afhængig af bådtype m.m.

Allan

Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 04-04-02 07:51

Tror du ikke der er nogen der vil give penge for at få lov at sejle den til
Horsens? Det lyder da som en fin ferietur.

mvh

Erik Breum Petersen
Summerthur, Sailfish 18, Assens