Maskinen tilter hver eller hver anden time~
Fra : Henrik Andersen

Dato : 01-04-02 04:19

Maskinen tilter hver eller hver anden time...

Derefter genstarter den og kan ikke finde harddisken som boot device, men
genstarter jeg den så

manuelt er der ingen prob, før den titlter igen, er der én her der har en
ide??

Skriv evt. på dk8008@NOT-hotmail.com Uden 'NOT-'

Henrik

Fra : Jens Carsten Hansen

Dato : 01-04-02 14:21

Henrik Andersen wrote:
> [...]
> genstarter jeg den så
>
> manuelt er der ingen prob, før den titlter igen, er der én her der har en

Skriv lige detaljeret hvilken hardware den består af.

Det kunne være en dårlig PSU.
Lån en anden 300(+) W PSU og prøv med den.
Hvis du er på Fyn, har jeg en du kan låne kortvarigt.