Erfaring med denne PSU ????
Fra : chipmand

Dato : 31-03-02 23:13

Hej.
Jeg har tænkt på at købe den psu der er på nedenstående link. Er der
nogle der har erfaringer med den.
Takker på forhånd for evt svar.
http://www.aashima.com/products/product.htm?artnr=12492

MVH
Chipmand

Fra : Deaster

Dato : 31-03-02 23:19

"chipmand" <chipmand@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Jeg har tænkt på at købe den psu der er på nedenstående link. Er der
> [...]

Kender den ikke, men det er ihvertfald ikke et kvalitetstegn at der ikke er
nogen informationer omkring hvor mange amperer den smider ud.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Peter Holm

Dato : 01-04-02 21:15

Macron kalder sine PSU's for Low-noise, men efter at have læst en del
anmeldelser af dem, så tror jeg at jeg køber en Silent Systems
ATX-Strømforsyning Q-Tech-2, Ultra Low-noise 300 W, PFC Approved

istedet.

kr. 595,- hos shg. Jeg tror det er et langt bedre køb. Ellers skal du bare
til at skifte blæseren bagefter (jeg står selv med dette problem een uge
efter at jeg har købt en Codegen 300W, som larmer af H til)

Peter

Fra : Jakob

Dato : 02-04-02 08:06

In article <3ca8bfbe$0$1325$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
phc@mail1.stofanet.dk says...
> Macron kalder sine PSU's for Low-noise

Jeg har selv købt en macron 400 w hos shg, og jeg er ikke imponeret. Den
skulle være super lownoise, hvilket den bestemt ikke er. Jeg har hørt en
q-tech og en noise control hos en kammerat, og umiddelbart virker det
som om at q-tech er den med det laveste støjniveau.

Er der foriøvrigt nogen der ved om man kan skifte blæseren i sådan en
psu. Jeg overvejer om jeg kan smide en papst blæser i min macron, og
dermed forbedre den ?????

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Peter Holm

Dato : 03-04-02 10:13

ang. udskift af blæser i PSU, så kig ind på dk.edb.hardware.overclocking
hvor der er masser om det emne