fastnet + bredbånd
Fra : Jimme Sørensen

Dato : 31-03-02 19:56

Hej NG.
Jeg skal til at erhverve mig ADSL, og har bildt mig selv ind at det
billigste er at have bredbånd og fastnet(telefonabonement) hos samme
udbyder. Derfor vil jeg spørge om der er nogen som ved om der er andre end
TDC som har denne løsning og hvad prisen i givet fald er?

Hvilken sammensætning har i ellers af telefon og ADSL.
Jeg mener: f.eks. telefon hos TDC og ADSL hos Cybercity

på forhånd tak.
Jimme

Fra : JH

Dato : 31-03-02 21:43

"Jimme Sørensen" <jimme@ungdom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvilken sammensætning har i ellers af telefon og ADSL.
> Jeg mener: f.eks. telefon hos TDC og ADSL hos Cybercity

Jeg ved at Tele2/get2net kommer med en bredbånd+fastnet
løsning - men først til august.

Jeg mener at have læst, at Telia vil komme med et lignende udspil.

Jeg har selv bestilt TDC-bredbånd, som er både ADSL og fastnet.
Får det installeret på tirsdag - jubii!
Var ellers tilfreds fastnet og internet kunde hos Tele2/get2net.
Men blev træt af at vente på ADSL hos dem.

JH

Fra : wheeeeeeee

Dato : 01-04-02 11:59

snip
> [...]
>
> Hvilken sammensætning har i ellers af telefon og ADSL.
> Jeg mener: f.eks. telefon hos TDC og ADSL hos Cybercity

Hvis du kan få Tiscali til 295,- og et fastnet til, er det ikke 95,-?, så er
det 390,- med flat rate ADSL og fastnet abonnement.

Fra : Martin Schultz

Dato : 02-04-02 16:55

"wheeeeeeee" <huiiiiiii@huiiiiiii.dont.spam.me.com> writes:

> snip

> Hvis du kan få Tiscali til 295,- og et fastnet til, er det ikke 95,-?, så er
> det 390,- med flat rate ADSL og fastnet abonnement.

Tiscali har sat prisen op til 345,-

Martin