Win XP: BAD_POOL_CALLER
Fra : Martin Fuks

Dato : 31-03-02 17:05

Hej NG

Jeg får ofte en BSOD i win-XP.
Fejlen lyder nogenlunde som dette:

Win XP stop error
BAD_POOL_CALLER
0x000000c2
parameters:
0x00000007
0x00000cd4
0x8xxxxxxx

De to sidste parametre er hele tiden forskellige, medens de andre er de
samme hver gang.

Nogen der ved hvad det kan være der skaber fejlen?
Jeg har lagt mærke til at fejlen næsten altid kan genskabes ved at lave
meget harddisk-aktivitet.
Jeg tror ikke det har noget med temp. at gøre, da fejlen også kan opstå ved
opstart.
Jeg har også testet rammen ret grundigt - uden at finde ram-fejl.

Min konf. :
AOPEN kabinet 300W
Soltek SL-75drv4
AMD-XP 1700+
ThermalTake Silent viking køler
Voodoo 5 5500 AGP grafikkort.
80 GB Maxtor D740 HDD
512 MB Hynix DDR-ram (2 x 256MB)
DVD-drev
SB Live 1024 Player
Surecom 10/100 netkort SU-EP-320X-S

På forhånd tak :)

Fra : Kim Thomsen

Dato : 01-04-02 00:37

> Jeg har også testet rammen ret grundigt - uden at finde ram-fejl.

Umiddelbart vil jeg sige det lyder som ram fejl (eller måske bad sectors på
hd?? => kør scandisk)

Har du testet med:
http://www.teresaudio.com/memtest86/

Mhv Kim Thomsen