konstatering af PSU størrelse???
Fra : Valen

Dato : 31-03-02 13:16

Hej

Jeg har et Aopen HQ08 kabinet, DET FEDESTE kabinet.
Jeg kunne godt tænke mig at få konstateret om der sidder en 300, 350 eller
400 W strømforsyning i den.

Der er ikke noget klistermærke på siden af PSU'en.

Der står faktisk intet, andet end et eller andet nummer.

Mvh Anders

Fra : Deaster

Dato : 31-03-02 13:22

"Valen" <valen@homologic.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 400 W strømforsyning i den.
>
> Der er ikke noget klistermærke på siden af PSU'en.

Har du kigget på alle fire sider?

> Der står faktisk intet, andet end et eller andet nummer.

Og hvad er det ?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 31-03-02 16:47

"Valen" <valen@homologic.dk> wrote in message
> [...]
> 400 W strømforsyning i den.
>
> Der er ikke noget klistermærke på siden af PSU'en.
>
> Der står faktisk intet, andet end et eller andet nummer.

Har selv et slikt kabinett (det er ikke fett, det stinker spør du meg).
PSU'en er en 300Watts utgave (standard fra fabrikk).

Fra : JOHN NIELSEN

Dato : 31-03-02 17:06

Det er fordi du skal have den højre side af dit kabinet
så skulle du gerne kunne se et klistermærke på strømforsyningen. eller du
kan også vælge at tage strømforsyningen ud hvis du syntes at det er nemmere.

jm