USB 2.0 HJÆLP søges.
Fra : El Capitano

Dato : 31-03-02 08:43

Hvem kan hjælpe med drivere til USB 2.0 fra ATEN?
Jeg bruger Win XP pro DK på både stationær (Dell Dimension 1,3 gh 512 MB ram
bios A09) og bærbar (Dell Latitude CPxJ650GT 650 mh 256 mb ram bios A08)
Har købte 2 stk. USB 2.0 kort: PCI fra Aten IC-250U
http://www.aten-usa.com/products/product.php?ITEM=IC250U og PCMCIA fra Aten
PU-212 (kan ikke finde det hos Aten)
Både på Atens hjemmeside og hos forhandler fik jeg besked på de kunne
bruges i min XP.
De driverdisketter som fulgte med er ens til begge kort og dækker kun Win
98, ME og 2000.
Jeg prøvede at installere alligevel, men det gik IKKE. Computerne fryser, og
jeg måtte i fejlsikret tilstand vende tilbage til tilstand før installation.
Har fået lov at returnere begge kort til forhandler og har fået service
derfra, men vil helst beholde dem, da jeg har brug for USB 2.0 i forbindelse
med ekstern HD, som transporteres rundt med data.
Via forhandler support, som virkelig har forsøgt at hjælpe, har jeg fået
følgende link http://www.microsoft.com/hwdev/bus/usb/ hvor der forklares,
hvordan jeg kan hente via Windows update, men det kan jeg ikke i min Windows
udgave som er dansk. Der skal jeg direkte vælge fabrikant og Aten er ikke på
listen. der har ikke været nogen form for service ved henvendelse til
Microsoft, fik blot beskeden, at det var et fabrikantproblem, og ved mail
til Aten om problemet har de pænt svaret og sent drivere, men nøjagtig de
samme som er på disketter med kortene.

Hvem kan hjælpe mig så mine computere kan komme til at bruge disse kort.

Venlig hilsen og forsat god påske