TeleDanmark Bredbånd
Fra : ole hoj rasmussen

Dato : 31-03-02 00:39

Hvis man bestiller TeleDanmark Bredbånd 256/128 til 464 kr.

Og så en måned efter måske finder man så ud af at hovsa det skulle
have været 512/128 til 559 kr.

Hvad så. Skal man så betale 495 kr. igen for oprettelse eller hvad.
Eller hvad gør man.

Fra : Klitgaard

Dato : 31-03-02 01:28

"ole hoj rasmussen" <ole.hoj.rasmussen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:70jcauko88bip2lsqseeu6u3nqe3406om1@4ax.com...

> Hvad så. Skal man så betale 495 kr. igen for oprettelse eller hvad.
> Eller hvad gør man.

100 bobs for opgradering af linjen mener jeg,

--
....Klitgaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-03-02 01:59

Sun, 31 Mar 2002 01:27:48 +0100, skrev "Klitgaard" <na@na.dk>:

>100 bobs for opgradering af linjen mener jeg,

Det koster ikke noget at opgradere (i hvert fald ikke for mig i
dec. 2001).

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : JH

Dato : 31-03-02 10:31

> [...]
> have været 512/128 til 559 kr.
>
> Hvad så. Skal man så betale 495 kr. igen for oprettelse eller hvad.

Du ringer bare til dem og siger hvilken hastighed du vil have.
Det koster ikke noget at "opgradere".
Og så vidt jeg ved sker opgraderingen samme dag.

JH

Fra : Steen

Dato : 31-03-02 11:12

3 gode gæt, men
Nej det koster ikke noget, og Jo det kan tage nogle dage at opdatere,
grundet pres, fra stort antal nye kunder.
- check: tele.dk/adsl -

Hilsen Steen

Fra : ole hoj rasmussen

Dato : 01-04-02 07:54

On Sun, 31 Mar 2002 12:11:49 +0200, "Steen" <Stone@Steinerworld.dk>
wrote:

>3 gode gæt, men
>Nej det koster ikke noget, og Jo det kan tage nogle dage at opdatere,
>grundet pres, fra stort antal nye kunder.
>- check: tele.dk/adsl -
Tak for alle svarene.

Fra : ole hoj rasmussen

Dato : 01-04-02 11:28

>Du ringer bare til dem og siger hvilken hastighed du vil have.
>Det koster ikke noget at "opgradere".
>Og så vidt jeg ved sker opgraderingen samme dag.

Når man skulle have Stofa internet installeret skulle man have en
tekniker på besøg til at lave noget i væggen.
Hvad med TeleDanmark Bredbånd er det noget man normalt klarer selv
eller skal man også have en tekniker på besøg der.

Hvad når jeg stopper med Stofa skal Stofa så komme og lave noget i
væggen igen eller hvad.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 01-04-02 11:32

"ole hoj rasmussen" <ole.hoj.rasmussen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:padgaugpmv39f0mhq45gttvmn65ctujr8p@4ax.com...
> Hvad med TeleDanmark Bredbånd er det noget man normalt klarer selv
> eller skal man også have en tekniker på besøg der.

Man kan selv vælge

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 01-04-02 13:03

Nej du skal afleverer dit modem og netkort hvis du fik sådan et med. Resten
skal du lade værer som det er.

Mvh
Thomas

Fra : ole hoj rasmussen

Dato : 02-04-02 07:32

>Nej du skal afleverer dit modem og netkort hvis du fik sådan et med. Resten
>skal du lade værer som det er.
Tak for alle svarene