Influenza...en mirakelkur ønskes ?
Fra : Peter Heide

Dato : 30-03-02 20:29

Jeg SKAL på arbejde på mandag....fik influenza m. start i torsdag og har ligger
mere eller mindre i seng siden m. feber(38-39.5) osv...alle de klassiske symptomer.

Er der et "mirakelkur" jeg evt. kan indtage så jeg har mulighed for at genneføre
en arbejdsdag ?........altså hvis ikke det er gået i sig selv til på mandag (5te dag)

mvh

peter

Fra : Bjarne Krog

Dato : 31-03-02 11:49

On Sat, 30 Mar 2002 20:29:11 +0100, "Peter Heide" <peter@heide.1a.dk>
wrote:

> [...]
>en arbejdsdag ?........altså hvis ikke det er gået i sig selv til på mandag (5te dag)

Peter hvis du søger mirakler er det det forkerte sted du søger )

Prøv dk.helbred.behandling.alternativ eller dk.livssyn.newage.

Der findes nogle metoder til at komme akut ud af en infektionssygdom
men de er ikke at anbefale til alle og enhver. Grundet det er ens
fysiske tilstand vil blive påvirket kraftigt reaktion, der kan give
andre skader, og er derfor ikke tilrådelige.

Jeg ved at akupunktur kan give en del lindring, men hvem vil give dig
behandling her i påsken ved jeg dog ikke, og så er der det at
behandleren sikkert ikke vil smittes selv

Håber du bliver frisk til mandag......... i morgen, pyha det er tæt
på hva'.

---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.akupunktoerer.dk/

Fra : Erik G Christensen

Dato : 31-03-02 16:12

Peter Heide wrote:

> [...]
> en arbejdsdag ?........altså hvis ikke det er gået i sig selv til på mandag (5te dag)

Jeg kender kun en metode, med usikker resultat,
svedekuren,
jeg laver te med citron og tilpas rom, tre codimagnyler,
og mindst to dyner, bedre tre, det skal være hedt som en
sauna, og er det ikke det, så mere dyner - tæpper på.

--
Regards Erik G. Christensen
Ikke ansvarlig for en ski'

Fra : Peter Heide

Dato : 31-03-02 19:09

tak for jeres svar....v e n t e r pt på lægevagten da min feber i mellemtiden er oppe på 40+

der bliver ikke noget job imorgen

Fra : cloe

Dato : 01-04-02 08:31

God bedring! Prøv alligevel det tip med svedekuren hvor tre panodiler
indgår! Jeg tager altid tre panodiler ad gangen når jeg mærker den er gal.
Man skal aldrig overstige den mængde panodiler man må tage i døgnet, men når
man tager tre ad gangen, virker de efter min mening bedre og i længere tid
og så kombineret med svederiet, ja så skulle den være i top.

Fra : Mikkel Krogh

Dato : 03-04-02 15:04

"cloe" <zarh@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
når
> man tager tre ad gangen, virker de efter min mening bedre

Det er ikke en god idé at tage 3 Panodil-tabletter på én gang. Du risikerer
at få en for høj koncentration af stoffet i blodet. Det passer ikke at man
bare skal holde sig inden for den anbefalede mængde indenfor et døgn. Man må
højst tage 2 tabletter ad gangen og der skal mindst gå 6 timer inden man
evt. tager 2 nye tabletter. Denne dosering skal sikre at koncentrationen
ikke bliver højere end det anbefalede.

Med venlig hilsen

Mikkel Krogh
Farmakonom-elev

Fra : Tweaked@220bpm

Dato : 09-04-02 23:00

"Peter Heide" <peter@heide.1a.dk> wrote in message
> [...]
genneføre
> en arbejdsdag ?........altså hvis ikke det er gået i sig selv til på

Ephedrin + Aspirin + Kodein = Du kan IKKE mærke symptomerne. Men du bliver
ikke rask......

Cheers

Tweaked @ 220bpm

Fra : Allan Bach

Dato : 13-04-02 10:34

> Ephedrin + Aspirin + Kodein = Du kan IKKE mærke symptomerne. Men du bliver
> ikke rask......

Øhmm... du ved vel at både Ephedrin og Kodein er recptpligtige ??

Og hvorfor give ephedrin ????

- Allan

Fra : Arcana

Dato : 13-04-02 14:33

"Allan Bach" <allanbach@mail.trillegaarden.dk> skrev i en meddelelse

> Øhmm... du ved vel at både Ephedrin og Kodein er recptpligtige ??

Kodimagnyl indeholder både aspirin (AAS) og kodein, og fås i håndkøb.
Hostesaften Paradryl med efedrin er også over-the-counter.

> Og hvorfor give ephedrin ????

Fordi det udtørrer slimhinderne i hals og næse.

Når så det er sagt, ville jeg hellere anbefale en kraftig dosis echinacea
(fås på apoteket, Herbium) som stimulerer dannelse af interferon i
lymfocytterne og stimulerer til dannelse af flere hvide blodlegemer (= det
"medfødte immunforsvar"). Echinacea fås også i håndkøb, og er fuldstændig
atoksisk.

arc@na

Fra : Sm

Dato : 13-04-02 18:13

"Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> skrev i en meddelelse
> [...]
> "medfødte immunforsvar"). Echinacea fås også i håndkøb, og er fuldstændig

jo og så tager det 8 dage og så er du næsten rask, men har det været en
ktaftig influenza, så kan trætheden sidde i kroppen længe.
Såe miraklernes tid er forbi nu