Apropos:'flydende'-transparent flash
Fra : Ull@lala

Dato : 30-03-02 23:28

......Som jeg har postet spørgsmål vedr for et par dage siden....(Måske ER
det slet ikke Flash??) Men LIGE (30.3.) nu kan 'det' jeg efterlyser ses her
: http://www.cafe.se/

hilsen Ulla

Fra : Pia

Dato : 31-03-02 21:54

Jeg blev nysgerrig og testede lige på et html dokument jeg havde åbent. Du
kan godt lægge en swf fil i et layer og placere den henover noget andet. Var
det det, du mente?

:Pia

Fra : Ull@lala

Dato : 31-03-02 22:45

Hmm... swf'en i et layer kan jo ikke være gennemsigtig vel? Kun embedded i
et html - eller hur??

Ulla

Fra : Pia

Dato : 31-03-02 22:56

"Ull@lala" <ulla@eyesing.com> wrote in message
> Hmm... swf'en i et layer kan jo ikke være gennemsigtig vel? Kun embedded i
> et html - eller hur??

jeg kunne netop ikke se noget gennemsigtigt på den side du viste. :)

Men selvom filen ligger i et layer bruger man vel samme kode til at lægge
den på, nemlig EMBED? layer er jo også html.

:Pia

Fra : Ull@lala

Dato : 31-03-02 22:53

Det jeg mener er brugen af det dér wmode - det kan man kun hvis man
publish'er som html ik'?

(Kan du ikke se coca cola reklamen på www.cafe.se - jeg sidder på PC IE
5.5)

Ulla

Fra : Pia

Dato : 01-04-02 07:54

> Det jeg mener er brugen af det dér wmode - det kan man kun hvis man
> publish'er som html ik'?
>
> (Kan du ikke se coca cola reklamen på www.cafe.se - jeg sidder på PC IE
> 5.5)

Jo, det kan jeg godt - men der er ikke noget gennemsigtigt ved den, den
ligger bare ude i højre side under portfolioknappen.

Jeg forstår ikke helt, hvorfor Layer ikke er html i dine øjne, men det er
måske fordi jeg ikke har kigget på wmode - er det ikke bare en parameter man
sætter? I så fald burde den kunne sættes overalt, selvom du putter en layer
tag rundt om det hele.

Fra : Thomas

Dato : 01-04-02 09:31

"Pia" <x@x.com> skrev i en meddelelse news:a88vqd$e0n$1@sunsite.dk...
> Jo, det kan jeg godt - men der er ikke noget gennemsigtigt ved den, den
> ligger bare ude i højre side under portfolioknappen.

På min maskine, IE6 kommer teksten til reklamen hen over skærmen, og der er
teksten gennemsigtig.

--
MVH

Thomas