Legetøj.Wow...
Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 30-03-02 19:30

I Hedensted købte vi jo så en "drillepind" - en af disse stænger med
fjer og glimmerstrimler i enden. Og WOW! Det er nok noget af det
bedste*) jeg har brugt penge på endnu. Både Jack og Phumba er FULDKOMMEN
fjollede med den. De tror begge to at de kan flyve i deres bestræbelser
på at fange "fjerkosten". Den har også allerede tabt nogen fjer og
faktisk er vi nødt til at gemme den lidt ind imellem, for de stopper
ikke af sig selv, når de bliver forpustede af leget - Phumba styrter
rundt med åben mund hvis vi ikke passer på.

*) Den anden ting vi købte var en stofmus med katteurt indeni. Den burde
vi have købt nogle flere af må jeg indrømme. Den vi købte har Jack og
phumba "slåsset" om og den er aldeles gennemblødt og fortygget. Og de
har begge to rullet sig - fuldkommen ekstatiske - ovenpå tingesten.

Og så "downeren": Vi købte nogen af de der katteguf med ostesmag. De er
IKKE interessante Men man kan jo ikke altid være heldig. Og
plystæppet (et af disse her der kan koges og alting) har været et hit.

Hilsen
Lisbeth
http://cutiecats.dk

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 30-03-02 20:23

"Lisbeth Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i
> [...]
> ikke af sig selv, når de bliver forpustede af leget - Phumba styrter
> rundt med åben mund hvis vi ikke passer på.

Vi stod og manglede lidt legetøj til vores nye hunkilling.. inspireret af
netop sådan en fjerpind..... satte vi lidt bast for enden af en pind... det
er hun helt pjattet med, når man ryster den siger den en raslelyd som kan få
hende til at springe frem uanset hvor hun ligger og gemmer sig/sover...
Når bast-pinden bliver kedelig (i løbet af et par dage) laver jeg bare en ny
:)
Det var blot et lille tip og et billigt alternativ til fjerpinden..

mvh
Mette Jensen

--
Besøg vores Maine coon katte:
http://kashmir.yaboo.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 30-03-02 20:33

"Anders Lorentzen" <al@it.dk> wrote in message
> [...]

ny
> :)
> Det var blot et lille tip og et billigt alternativ til fjerpinden..

Det var da en god idé. Når de (om sikkert ikke så længe) har plukket alle
fjerene af den kan jeg jo så montere den med noget bast For ja, jeg tror
det er glimmerstrimlernes lyd der gør den EKSTRA sjov.

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 30-03-02 20:33

d. 30/03/02 19:30 skrev Lisbeth Jakobsen på ernyoka@hotmail.com i artiklen
1587bca04a717fcf278fc834a96f558c.15796@mygate.mailgate.org:

> [...]
> fjollede med den. De tror begge to at de kan flyve i deres bestræbelser
> på at fange "fjerkosten". Den har også allerede tabt nogen fjer

Hej Lisbeth

Ja det er virkelig _hittet_
Vi købte et par stykker på udstillingen i Roskilde - og sjældent har vores
to små let overvægtige damer fået så meget motion på så kort tid!
Desværre knækkede pindene ret hurtigt, så jeg købte nogle nye i den lokale
dyrehandel. Jeg var lige ved at gå bagover over prisen - på udstillingen
købte vi to for 30 kr. Dyrehandlen skulle ha' (fanfare!) 59 kr...! Pr. stk.!

Men hvad gør man ikke for de søde små Donna ligner en lille foretagsom
stuepige når hun kommer med sin fjerkost i munden og vil lege - hun mangler
bare kappen
Vi er med vilje gået udenom dem med "metal-plast-strimler" i og har købt
nogen lidt dyrere med kun fjer. Jeg har nemlig en mistanke om at de der
strimler er ret ufordøjelige, hvis de skulle ryge indenbords i kampens hede.
Fjer er nok mere "sunde" tænkte jeg.
Det er helt sikkert at næste gang vi kommer til en udstilling hvor de har
dem, så ribber vi standen for fjerkoste *ggg*

--
Mange hilsner fra Ann R
http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck/

Fra : Jette

Dato : 01-04-02 14:20

"Lisbeth Jakobsen" skrev:
> [...]
> fjer og glimmerstrimler i enden. Og WOW! Det er nok noget af det
> bedste*) jeg har brugt penge på endnu. Både Jack og Phumba er FULDKOMMEN

Jeg har store problemer med at finde legetøj til Batman og Robin, som er
interessant i mere end 5 min. De finder alt for hurtigt ud af at dimsen rent
faktisk /er/ død, hi! Men nu har jeg flere gange hørt om de dér pinde
herinde, så nu vil jeg prøve at køben en selv.

> Og så "downeren": Vi købte nogen af de der katteguf med ostesmag. De er
> IKKE interessante Men man kan jo ikke altid være heldig. Og
> plystæppet (et af disse her der kan koges og alting) har været et hit.

Dem har jeg også prøvet, og de var faktisk rimeligt populære hos vores
Batman. Men derudover har vi faktisk heller ikke været særligt heldige med
de godbidder vi har købt..... På udstillingen i Herlev købte vi imidlertid
noget der hedder "Baby-Tabs" af mærket Gimpet. Og dem er de totalt og
aldeles vilde med begge to ... nu er spørgsmålet bare hvor vi kan få
flere når vi løber tør. Så hvis nogen kender dem, må I gerne sige til.

Mvh. Jette

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 01-04-02 14:29

"Jette" <jni@omnix.dk> wrote in message
> [...]
> faktisk /er/ død, hi! Men nu har jeg flere gange hørt om de dér pinde
> herinde, så nu vil jeg prøve at køben en selv.

Jeg tror de vil elske den Selv Bøv som ellers generelt synes han er
blevet for gammel til at pjatte rundt som de to tosser, KAN simpelthen ikke
lade være med at tjatte ud efter Drillepinden. Ikke at han ligefren hopper
rundt efter den som de andre - man har vel sin værdighed at tænke på - men
den er uimodståelig nok til at skulle ha' nogen BANK når den kommer inden
for rækkevidde

Nåh ja, lige en update: Phumba hin Altædende har fundet ud af at disse
ostedimser faktisk smager meget godt.
De er forresten også af mærket Gimpet men jeg kan ikke mindes at have set
det mærke i forretninger nogen steder - eller også har jeg bare ikke kigget
ordentligt efter. Det er derimod tilsyneladende altid til salg på
udstillinger.

Hilsen
Lisbeth

Fra : Jette

Dato : 01-04-02 21:01

"Lisbeth Hviid Jakobsen" skrev:
> [...]
kigget
> ordentligt efter. Det er derimod tilsyneladende altid til salg på

Ja, det er rimeligt irriterende...... jeg har nu søgt højt og lavt på
nettet, men de sælges tilsyneladende kun i udlandet.... I hvert fald på
Internet.

Mvh. Jette

Fra : Grit Wessel

Dato : 01-04-02 21:58

> aldeles vilde med begge to ... nu er spørgsmålet bare hvor vi kan få
> flere når vi løber tør. Så hvis nogen kender dem, må I gerne sige til.

Hejsa

Man kan vist også købe Gimpet i Petgo. Jeg købte i hvertfald nogen blå
Gimpet godbider i Petgo i Gentofte... men det skulle jeg aldrig have gjort -
Phizackerley kastede blåt (RIGTIG blåt, ikke bare blåligt) op hele aftenen,
og så har de ikke været fremme siden. Jeg er glad for, at gulvtæppet i stuen
er blåt i forvejen

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte