Kjærgård, Underup sogn
Fra : Jette Pedersen

Dato : 30-03-02 19:25

Dagmar Holck er født eller døbt i Kjærgård, Underup sogn, Nim herred d.
4. april 1862. Nu er jeg nysgerrig efter at vide, hvor Kjærgård i
Underup sogn er henne. Krabsen kan give mig Kjærgård i Tamdrup sogn -
men ikke i Underup. Er det en gård eller en bebyggelse??

Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 05-04-02 13:07

Hej!

Hvis du søger på Krak efter Underupvej, får du en lille liste med adresser.
Underup kærgård ligger der endnu, det er enten nr. 6 eller 8. Jeg kan ikke
lige huske hvilken det er, men jeg kan da smutte forbi og finde ud af det i
løbet af weekenden.

Hilsen

Kurt Kristiansen

kurt_k@mail1.stofanet.dk