Køb af ny computer
Fra : Brian Pedersen

Dato : 30-03-02 18:40

Jeg påtænker at købe denne computer:
http://www.edbpriser.dk/computere/notebook-top10.asp?ID=1464587891 mit
forbrug er lille, og jeg ved at gode at en stationær er billigere, men det
er lige så meget på farten jeg har noget at bruge den til, er der nogle
fordele/ulæmper ved denne computer,, begrund dit svar..

Mvh Brian

Fra : Kris

Dato : 30-03-02 21:33

Hej Brian

Jeg mener maskinen ser OK ud, dog bør du få et DVD drev i stedet for
et CD drev.

Begrundelse:

DVD kan læse CD, men CD kan ikke læse DVD

Videre ville en lidt større disk være at foretrække.

Kristian - Hvidovre

Fra : Uni Bull

Dato : 30-03-02 23:02

"Brian Pedersen" <brian@zyberzone.dk> wrote in message
> [...]
> er lige så meget på farten jeg har noget at bruge den til, er der nogle
> fordele/ulæmper ved denne computer,, begrund dit svar..

Nej for dælen.... Find noget andet
Citat fra http://www.hardwarezone.com/articles/articles.hwz?cid=14&aid=397
"The unique thing about the i-Buddie 4 is that it uses normal desktop
processors..."

Du risikerer at blæseren står og kører selv ved lav CPU-belastning -
møgirriterende!
--
Uni Bull
København K

Fra : Uni Bull

Dato : 30-03-02 23:07

"Uni Bull" <Uni.FJERNES.Bull@WorldonlineFJERNESOGSÅ.dk> wrote in message
> [...]
> processors..."
>
> Du risikerer at blæseren står og kører selv ved lav CPU-belastning -

Det bliver værre endnu - der er ikke noget batteri i maskinen! Du kan købe
en ekstern
batteripakke.... Ja goddaw - hvor fedt er det....

Nej - hold dig væk fra den maskine!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-03-02 23:26

> Det bliver værre endnu - der er ikke noget batteri i maskinen! Du kan købe
> en ekstern
> batteripakke.... Ja goddaw - hvor fedt er det....
>
> Nej - hold dig væk fra den maskine!

Der er heller ikke PCmcia sokler og Adrev

Men angående cpu´en ser det ud til at det er en 733 Mhz mobil cpu. ifl.
compumail

Fra : Uni Bull

Dato : 31-03-02 00:44

> Men angående cpu´en ser det ud til at det er en 733 Mhz mobil cpu. ifl.
> compumail

Ok - jeg kiggede på den anmeldelse på HardwareZone

Fra : JRS

Dato : 31-03-02 15:45

> Men angående cpu´en ser det ud til at det er en 733 Mhz mobil cpu. ifl.
> compumail

Ser fame underligt ud .. forskellige oplysninger på samme HP ..
Compumail siger på forsiden at den har 10gb HD, og 1 "gigapro" CPU, hva det
så end er ..
Men på næste side har den pludseligt kun 7gb hd, og 1gigpro betyder altså en
733mhz mobil proc .. weird..
og hva er det her mon :"Drives: 1,44MB & 24X CD" .. det er jo ikke et A drev

Uldent , meget uldent ..

MVH
JRS