Hjælp til "site news administrator" fra we~
Fra : Jan Larsen

Dato : 30-03-02 08:50

Hej.

Jeg har et problem som jeg håber et lyst hoved her inde kan hjælpe mig med,
jeg har en side hvor jeg loder News asp scriptet det går også fint, jeg har
sat scriptet op til at vise 8 indlæg på siden og når der kommer flere end 8
indlæg kommer der et link frem i bunden så man kan hoppe til næste side det
går også fint bortset fra at den næste side ikke bliver vist sammen med htm
siden men på en side for sig selv. hvordan får jeg de næste indlæg vist
sammen med den side de første 8 indlæg bliver vist på.

ASP: site news Administrator 2.0 fra web wiz guide.

Scriptet kan ses på www.bedst-web.dk inde under spil - driver

--
Venlig Hilsen
Jan Larsen

Fra : F.Larsen

Dato : 30-03-02 23:08

kald nyhedssiden med en parameter f.eks.

<A HREF="news.asp?Page=2">flere nyheder</A>

og ret i scriptet så den viser næste side ...

--
Flemming
Støjdæmp din PC: http://hjem.get2net.dk/Quake2/AlphaPal8045T/index.htm

Fra : Jan Larsen

Dato : 31-03-02 01:11

">
> <A HREF="news.asp?Page=2">flere nyheder</A>
>
> og ret i scriptet så den viser næste side ...

Jeg er ikke helt med på hvad du mener,

Fra : Jan Larsen

Dato : 31-03-02 10:12

Hej. jeg har nu løst mit problem, jeg løste det ved at lave en frame side
hvor scriptet bliver vist på, og så lavede jeg et par små tilretninger i
scriptet.

kan ses på www.bedst-web.dk inde på spil-driver