MySQL og php på cliche.dk
Fra : Ukendt

Dato : 30-03-02 00:30

Hejsa

Jeg har nu investeret i et domæne og webhotel på cliche.dk.

Men jeg kan ikke logge ind på deres phpMyAdmin og oprette den db jeg
vil have. Jeg har derfor forsøgt mig med råkodning :). Altså at
connecte oprette db, og oprette tabel, til en gæstebog. Men når der
bliver puttet data i DB'en via en form (HTML) kan jeg ikke hente det
ud igen.. det er måske så meget sagt, for jeg ved jo overhovedet ikke
om data'en er kommet i, og om db'en er oprettet overhovedet. Hvordan
kan jeg tjekke det?

Min DB burde hedde berg. hvordan kan jeg tjekke hvordan den ser ud? om
den eksisterer osv.

Måske har jeg råkodet forkert, en der har et eksempel der helt sikkert
virker? så ville jeg blive meget glad

Berg
www.minplads.dk
berg@minplads.dk

Fra : Kristian Risager Lar~

Dato : 30-03-02 00:47

http://www.cliche.dk/page4.asp

--
Kristian Risager Larsen
http://www.kezze.dk - mailto:kezze@kezze.dk

Fra : Mads Pedersen

Dato : 30-03-02 07:05

Må jeg foreslå at du bare selv installerer phpmyadmin på dit hotel. Det har
jeg gjort hos Cliche og det virker upåklageligt!

// Mads
----------------------------------
..: http://www.madspedersen.com

Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 01-04-02 22:01

<Berg> skrev i en

> Men jeg kan ikke logge ind på deres phpMyAdmin og oprette den db jeg
> vil have.

Mon du har rettigheder til at oprette en DB?

--
Take Care
Kim Emax