Lexmark Z51 problem med Win XP pro dk
Fra : Los Lobotomys

Dato : 29-03-02 21:20

Hej
Er her en venlig sjæl der kan hjælpe mig med min Lexmark Z51. Jeg har hentet
de nyeste drivere fra lexmark af installeret 2 helt nye patroner. Alligevel
stopper stort set samtlig udskrivninger undervejs. Jeg kan heller ikke
udskrive en færdig side til indstilling af patronerne siderne bliver aldrig
færdigskrevet. Testsiden færdigskrives uden problemer men alt andet har jeg
stort set problemer med.
Jeg har en P4 intel maskine på et abitboard med rambus ram og ideraid.
Med håb om hjælp
mvh René

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-03-02 21:26

I W2k skulle man opdatere firmwaren har du gjort det ?

Brug ikke USB, det funkede ikke for mig.
Da jeg skulle have nye patroner købte jeg en Z53 til 900,- med farver.
(Patronerne kostede ca 850). Jeg kunne også have valgt en Z52 til 700,-
ligeledes med farver.

Nu har jeg 2 Z51'er og en Z53'er...

Lexmarks service er i øvrigt OK. De skylder mig dog en Spansk-Dansk ordbog,
som de tilbød mig da jeg klagede over at min Z53'er talte spansk. Det er
løst nu og den er blevet gjort stum og virker fortrinligt i XP Pro dk. USB
er en del hurtigere end Parallel.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen