rede data fra HD
Fra : petersen_michael

Dato : 29-03-02 19:52

Hej

jeg har et problem

under opbygningen af et Raid 0 arrey ( 2 diske )
valgte jeg en forkert disk ( det er sq svært at holde rede på 4 ens
diske )
så en disk hvor jeg har vigtige data liggende
er blevet den ene del, af et raid arrey, jeg har dog ikke skrevet på
disken
da jeg opdagede fejlen med det samme..

men nu er alle pointers væk, sammen med fat tabellen...

kan jeg / hvordan retablerer jeg mine data

--
med venlig hilsen Michael, residerende i Nyborg
fjern dyret i min @dresse, ved privat post

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 29-03-02 20:28

"petersen_michael" <petersen_michael@dengyldnemaage.mail.tele.dk> wrote in
message news:3ca4b7d4$0$55150$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> kan jeg / hvordan retablerer jeg mine data
>

> --
> med venlig hilsen Michael, residerende i Nyborg

Bruker du Win XP?
Da kan du enkelt kjøre system restore og velge det tidspunkt alt fungerte.

Fra : petersen_michael

Dato : 29-03-02 20:38

Dr. Ahcir skrev i meddelelsen ...

>Bruker du Win XP?
>Da kan du enkelt kjøre system restore og velge det tidspunkt alt
fungerte.

jeg benytter win 98 1. edition

Fra : petersen_michael

Dato : 30-03-02 19:08

hmm.. virker ikke som om det er gruppens
største aktiv..
det der med HD restore.. :-/

--

<3ca4c295$0$58876$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 30-03-02 19:32

"petersen_michael" <petersen_michael@dengyldnemaage.mail.tele.dk> wrote in
message news:3ca5fefb$0$58845$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> det der med HD restore.. :-/
>
> --
> med venlig hilsen Michael, residerende i Nyborg

Prøv å last ned FATRestore
Har heldigvis ikke brukt dette prog. men kansje det er noe for deg.
http://www.filelibrary.com:8080/cgi-bin/freedownload/DOS/h/49/fat32cp.zip

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 30-03-02 19:36

> [...]
> det der med HD restore.. :-/
>
> --
> med venlig hilsen Michael, residerende i Nyborg

Prøv et google search på "Restore FAT table" så finner du en god del info.
Er desverre (heldigvis) ingen expert på dette område.

Fra : petersen_michael

Dato : 30-03-02 19:48

Dr. Ahcir skrev i meddelelsen
<6Anp8.18705$eJ6.359267@news2.ulv.nextra.no>...

>Prøv et google search på "Restore FAT table" så finner du en god del
info.
>Er desverre (heldigvis) ingen expert på dette område.

tak for hjælpen

det ser ud til at
http://www.filelibrary.com:8080/cgi-bin/freedownload/DOS/h/49/fat32cp.zi
er et backyup / restore program, på linie med fx. Symantech Ghost
dvs. ,man skal have en backup, inden dte går galt :-/

men jeg prøver med google, og ser hvad jeg kan finde