USB-spørgsmål
Fra : Jacob E

Dato : 29-03-02 19:52

Hvis man har en USB-printer, men ingen USB-port i sin maskine, hvad kan man
så gøre?

Jacob

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-03-02 20:12

Købe et USB kort og sætte i printeren !

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Thostrup

Dato : 29-03-02 20:10

> Købe et USB kort og sætte i printeren !

i computeren ...

Mvh

Thostrup

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-03-02 20:40

Yeps!

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Jacob E

Dato : 29-03-02 21:34

Tak!! Hvad koster sådan en fætter, og er det bare et PCI-stikkort??

Jacob

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-03-02 21:43

Ca 200 for en USB 1.1 og ca 500 for USB 2.0, - 2.0 er meget hurtigere.

Husk at du skal bruge W98/2k/XP/ME evt W95 med patch 2b.
W3.x, W95 classic og NT understøtter ikke USB.

Fra : Ole & Christina

Dato : 30-03-02 10:58

"Michael Lund Sørensen" <hold-diskussionen-i@nyhedsgruppen-tak.dk> skrev i en meddelelse
> Ca 200 for en USB 1.1 og ca 500 for USB 2.0, - 2.0 er meget hurtigere.
>
> Husk at du skal bruge W98/2k/XP/ME evt W95 med patch 2b.
> W3.x, W95 classic og NT understøtter ikke USB.
Gider du forklare det til min pc? Den kører ufortrødent USB med MS drivere fra installations-cd'en...

--
Ole S

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 30-03-02 12:06

> Gider du forklare det til min pc? Den kører ufortrødent USB med MS drivere
fra installations-cd'en...

> --
> Ole S

Nu vil det vel være dumt at ødelægge noget der virker, ikk?

Men kører du Windows 3.x, Windows 95 eller Windows NT?
Som jeg skrev findes der patch til Windows 95 og den er fx inkluderet på den
CD jeg fik med en IBM computer, som min arbejdsgiver gav mig.

Kik fx her:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=http%3a%2f%2fwww.microsoft.co
m%2fDanmark%2fSupport%2fxmlkb%2fDA730%2f0%2f74.ASP

Symptomer
Jag har en computer med Windows NT 4.0, og jeg vil gerne installere udstyr,
der skal tilsluttes via USB (Universal Serial Bus). Understøtter Windows NT
4.0 USB?

Løsning
Løsningsforslag 1

I dag understøtter Windows 95 OSR 2.x og Windows 98 USB. Windows NT 4.0
understøtter ikke USB, men den kommende Windows 2000 har fuld understøttelse
af både USB og andre bustyper med høj overførselshastighed, f.eks. IEEE 1394
("Fire Wire").

Yderligere oplysninger om Microsoft Windows NT 4.0 finder du på adressen

http://www.microsoft.com/ntworkstation
Løsningsforslag 2

Yderligere oplysninger om Windows 2000 Professional finder du på adressen
http://www.microsoft.com/windows2000/professional/

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-03-02 21:48

"Jacob E" <ekstroemFJERN@tiscali.dk> wrote in message
> Tak!! Hvad koster sådan en fætter, og er det bare et PCI-stikkort??

Ja du kan købe PCI indstikskort.

Køb et USB 2.0 kort. USB 1.1 er ved at fase ud.

Men et sådan USB 2.0 kort koster ca. 300-400 kroner.

Køb evt også et kort med både USB 2.0 og Firewire. Så er du godt rustet til
de næste udfordringer

Prøv evt Google:

http://www.google.com/search?hl=da&q=USB+2.0+pci&lr=lang_da

Eller måske EDBpriser