hvordan dælen gør jeg det (printer problem~
Fra : Gert

Dato : 29-03-02 19:48

Hejsa

jeg har været rigtig heldig, og har fået en Color Laser writer 12/660
forærende.
nu har jeg så et problem med den. printeren i sig selv virker umiddelbart
til at fungere fejlfrit, men men men , da jeg ikke har det kommunikations
kabel der oprindeligt hører til bæstet, har jeg puttet den på netværket
(Pc - hub - printer>> ADSL router)
men jeg kan skisme ik finde bæstet der, men når man udskriver en test side
fortæller printeren selv at den har Ethernet address 00:05:02:64:14:CF og ip
adresse 0.0.0.0

er der nogen der har en ide om hvordan jeg finder den eller får ændret IP,
når eneste kontakt mulighed er over netværk ??

Med Venlig Hilsen

Gert Ringholm Møller

Fra : Gert

Dato : 29-03-02 22:04