Add ancher-point
Fra : Ricki

Dato : 29-03-02 18:32

Hej,

Jeg har et problem med at tilføje et ancher-point til en path når jeg har
tegnet med pen-tool. Min path er farvet blå, og jeg har set i Help>Lessons
at når man tilføjer et ancher-point, så skal path være farvet rød. Hvad skal
jeg gøre?

Hilsen Ricki

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 01-04-02 11:14

Ricki <webfabrikken_NOSPAM@pc.dk> wrote:

> [...]
> at når man tilføjer et ancher-point, så skal path være farvet rød. Hvad skal

Hej Ricki.

I både Flash 5 og MX er en path blå når den er valgt/aktiv.
Du burde så kunne tilføje anchor-points med Pen Tool.
(Hvad er det for en Lesson Du refererer til?)

Venlig hilsen,
Henrik