Netexpress / Bredbånd
Fra : - = KG = -

Dato : 29-03-02 16:40

Jeg overvejer et skift fra Cybercity til TDC men har dog en del spørgsmål.

Jeg læste i en manual til bredbånd at alle telefoner skal forbindes til det
stik hvor skillefilteret er monteret...er dette rigtigt eller har jeg
misforstået det ? Vil nødig til at trække nye ledninger osv.

Som Cybercity kunde har jeg fået lavet et særligt stik til DSL
forbindelsen...vil det stik nu bare være ubrugeligt ?

Jeg skal kun have en enkelt computer på nettet, og vil derfor helst have
modem. Forbindelsen skal bruges til online spil, download af filer, mail,
surf osv, så hvad kan bedst betale sig af Netexpress og Bredbånd ?

Er der eventuelt nogle der har erfaringer med udbyderskift fra Cybercity til
TDC ?

Mvh KG

Fra : ZipZap

Dato : 29-03-02 16:53

> Jeg overvejer et skift fra Cybercity til TDC men har dog en del spørgsmål.

Hvorfor dog det, prisen er den samme eller hvad ....

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 29-03-02 22:34

"- = KG = -" <Garmer83@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> stik hvor skillefilteret er monteret...er dette rigtigt eller har jeg
> misforstået det ? Vil nødig til at trække nye ledninger osv.

Du kan godt (eller få tdc til det) forbinde dine stik, så de stdig virker -
det kræver så bare lidt arbejde "i væggen" så ledningen udefra komme til at
gå ind i skillefiltret i stedet for til det første stik - og derefter fra
skillefiltret ud i det gamle kredsløb - så kører det som før !

> Som Cybercity kunde har jeg fået lavet et særligt stik til DSL
> forbindelsen...vil det stik nu bare være ubrugeligt ?

Ja - der vil ikke være signal i mere, da TDC's løsninger kører på samme
kobberpar som telefonen......

/Jan