Submit-handler på form
Fra : Ukendt

Dato : 29-03-02 16:16

Hej,

Jeg har en form med et antal text felter samt to submit knapper. Jeg har
tilføjet en submit-handler på formen som skal kunne afgøre om formen skal
submittes udfra om brugeren bekræfter en confirm-boks når kun den ene af
submit-knapperne bruges.

Hvordan afgøres om hhv. den ene eller den anden af submit-knapperne bruges
til at submitte formen ??

window.event.elements returnerer jo alle formens elementer (inkl. den ikke
brugte submit-knap), så jeg kan ikke bruge den.

På forhånd tak...

Søren Staun Jørgensen

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-02 16:29

"Soren Staun Jorgensen" <ssj(at)cadeye(dot)dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> window.event.elements returnerer jo alle formens elementer (inkl. den ikke
> brugte submit-knap), så jeg kan ikke bruge den.

Ups.. skal naturligvis være : window.<form>.elements

Fra : Torben Brandt

Dato : 29-03-02 16:39

Soren Staun Jorgensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> "Soren Staun Jorgensen" <ssj(at)cadeye(dot)dk> skrev i en meddelelse

> Ups.. skal naturligvis være : window.<form>.elements

Kan du ikke binde din confirm-funktion til den ene submit-knap i stedet for
til hele formen.
Brug i så fald <input type="submit" onClick="return minconfirm();">

Hvis det ikke var det du mente, så skriv igen, evt med lidt kode.

mvh Torben

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-02 09:08

"Torben Brandt" <torben@actuar.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
for
> til hele formen.
> Brug i så fald <input type="submit" onClick="return minconfirm();">

Tak for det ... det virker nu som det skal !

Søren