HTML-encoding forsvinder ved Request.Form?~
Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 29-03-02 13:20

Jeg har en dropdown, hvori der vælges en HTML-encodet entry såsom
"Adfærd i Organisationer". Entry'en submittes via en form og på
action-siden hentes entry'en via Request.Form. Udskrives entry'en nu
på siden er den ikke længere HTML-encodet. Ses efter i kildekoden står
"æ" ikke længere som "æ", men blot som "æ".

Hvorfor bevares HTML-encodingen ikke?

Jeg skal bruge den i en WHERE-betingelse, hvor den ODBC-driver jeg har
til rådighed tilsyneladende ikke kan håntere æ, ø og å.

/Anders
--
Anders Lau Mandsholm
Aabyhoej, Denmark