IP-Adresse
Fra : Claus Jørgensen

Dato : 29-03-02 11:21

Hejsa....

Jeg vil gerne vide om man kan få et javascript eller et
htmlscript der kan vise brugerens IP-adresse for dem selv.... jeg
har set det andre stede... og jeg har også prøvet med forskellige
scripts, men jeg kan ikke få det til at virke.... Kan i hjælpe
mig?????¿

Claus Jørgensen

http://www.java-scripts.subnet.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Torben Brandt

Dato : 29-03-02 12:46

Claus Jørgensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> [...]
> har set det andre stede... og jeg har også prøvet med forskellige
> scripts, men jeg kan ikke få det til at virke.... Kan i hjælpe

Denne tråd kørte i gruppen for nogle dage siden.
<http://groups.google.com/groups?hl=da&threadm=u1r5381j.fsf%40infimu
m.dk&prev=/groups%3Fhl%3Dda%26group%3Ddk.edb.internet.webdesign.clie
ntside>

Den omhandler godt nok kun JavaScript, men jeg tror ikke at HTML kan
gøre det.
Hvis du vil bruge serverside-sprog som ASP eller PHP, så kan det
sagtens lade sig gøre.

mvh Torben

Fra : Claus Jørgensen

Dato : 01-04-02 08:45

Torben Brandt wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> [...]
> gøre det.
> Hvis du vil bruge serverside-sprog som ASP eller PHP, så kan det

Det eksempel der er der har jeg prøvet..... Og jeg kan kun få det til
at køre i Netscape og der skriver den bare 127.0.0.1....
Er dt mig der gør noget forkert?