Include file problem ?
Fra : Torben

Dato : 29-03-02 10:51

Hejsa, jeg er ved at lave et website på hosted på DigiWeb.

Mit problem er, at mine includes ikke virker. Jeg har prøvet med:

<!--#include file="include/secure.asp"-->

Hvor "include" er et dir jeg har lavet i roden. Men det virker bare ikke.
Hvad er det lige at jeg gør galt ? Jeg har gjort ovenstående utallige gange,
men da har jeg også haft fysisk adgang til webserveren!

På forhånd tak!

mvh
Torben

Fra : Jørn Andersen

Dato : 29-03-02 21:38

On Fri, 29 Mar 2002 10:50:55 +0100, "Torben" <usenet_mail@yahoo.dk>
wrote:

> [...]
>Hvad er det lige at jeg gør galt ? Jeg har gjort ovenstående utallige gange,
>men da har jeg også haft fysisk adgang til webserveren!

Prøv at kigge på:

- specielt på forskellen mellem:

<!--#include file="filnavn.htm"-->
og
<!--#include virtual="/tutorials/ssi/address.htm"-->

Hvis den ene ikke virker, så prøv den anden :)

Good luck,
Jørn

--
Jørn Andersen,