World Online Mobil's nr. til sms??
Fra : Dan Nielsen

Dato : 30-01-01 17:01

Hejsa!
Jeg har lige fået Worldonline mobil! men jeg mangler det der "serv centre"
nr som man skal bruge til at sende sms'er med!! og er der lang vente tid på
ders sevice tlf.!!
så jeg tænkte det var måske hurtiger at skriver her ind!
Hvis der er nogen der lige har det????

Mange tak!

MVH
Dan

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-01-01 18:04

Det samme her,...

Har lige sat mit sim-kort I

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-01-01 18:09

Dan Nielsen skrev:

>Hvis der er nogen der lige har det????

Prøv med "+4540390999".

- Det er det jeg bruger hos Telmore, der jo ligesom WOL bruger TDKs
net - og nummeret er TDKs.
--
venligst
/Lasse

Gratis Ericsson A 2618r mobiltelefon:
http://fergusons.dk/link/2618/

Fra : Mark Beaumont

Dato : 30-01-01 17:17

"Dan Nielsen" <d_n@bigfoot.com> skrev
> Jeg har lige fået Worldonline mobil! men jeg mangler det der
> "serv centre" nr som man skal bruge til at sende sms'er med!!

Prøv at bruge +45 40 39 09 99 (TDC), da WOL benytter
TDC´s net.

Vh Mark

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-01-01 07:14

Mark Beaumont skrev:

>Prøv at bruge +45 40 39 09 99 (TDC), da WOL benytter
>TDC´s net.

Det virker ikke.

--
Bertel   http://lundhansen.dk/bertel/
   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Fra : Mark Beaumont

Dato : 31-01-01 07:26

"Bertel Lund Hansen" <nospamto@lundhansen.dk> skrev
> Det virker ikke.

Det modsatte fremgår af

Da jeg dog ikke bruger WOL, skal jeg selvfølgelig ikke
kunne sige om der er rigtigt.

Vh Mark

Fra : Dennis Andersen

Dato : 31-01-01 12:13

>Det virker ikke.

Det virker fint på min Bosch 738.
Du skal huske at skrive +45 foran.

Dennis Andersen
deniande@12move.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-01-01 13:09

Dennis Andersen skrev:

>Du skal huske at skrive +45 foran.

Det har jeg prøvet - eller retter jeg skrev # for jeg kan ikke
komme til at skrive +. Jeg har prøvet både ved at oprette et
servicecenter og ved at skrive det hele ved afsendelsen.
(Bosch 509). Jeg får kun "Prøv igen".

Fra : Dennis Andersen

Dato : 31-01-01 15:45

Bertel Lund Hansen <nospamto@lundhansen.dk> wrote:

>Det har jeg prøvet - eller retter jeg skrev # for jeg kan ikke
>komme til at skrive +.

Du skal holde # nede i et stykke tid. Så kommer der et plus frem.

Dennis Andersen
deniande@12move.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-01-01 19:23

Dennis Andersen skrev:

>Du skal holde # nede i et stykke tid. Så kommer der et plus frem.

Mange tak for hjælpen. Jeg troede at jeg havde prøvet at holde
tasterne nede så de kunne skifte, men jeg fandt ud af at * kunne
blive til +, og nu virker det.

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 31-01-01 14:23

nospamto@lundhansen.dk,Ny-Internet writes:
>Det har jeg prøvet - eller retter jeg skrev # for jeg kan ikke
>komme til at skrive +. Jeg har prøvet både ved at oprette et
>servicecenter og ved at skrive det hele ved afsendelsen.
>(Bosch 509). Jeg får kun "Prøv igen".

Du kan evt. skrive 00 i stedet for +. I hvert tilfælde går # ikke.
Sekundært kan du helt udelade +45, hvis du ikke har tænkt dig at sende
SMS'er fra udlandet...

Mange hilsner,

Kasper Hyllested

Fra : Dennis Andersen

Dato : 31-01-01 15:46

"Kasper Hyllested" <hyllested@net.dialog.dk> wrote:

>Sekundært kan du helt udelade +45, hvis du ikke har tænkt dig at sende
>SMS'er fra udlandet...

Jeg har prøvet at udelade +45 (ikke hos WOL) - der fungerede det
ikke...

Dennis Andersen
deniande@12move.dk