IBM Thinkpad 770ED recovery CD
Fra : Lars

Dato : 28-03-02 23:27

Hej

Jeg har en IBM Thinkpad 770ED med DVD-drev og MPEG2-dekoderkort. Mit problem
er at jeg ikke kan få herlighederne til at virke fordi den originale
recovery-cd jeg fik med (da jeg købte computeren brugt), er med Windows NT,
som ikke understøtter den pågældende hardware. Og hos IBM kan de ikke hjælpe
mig, fordi de ikke længere har den pågældende cd. Så hvis der er nogen her i
gruppen der har en tilsvarende maskine med recovery-cd (eller kender en der
har), kunne det være rigtig fedt hvis jeg kunne låne den. På forhånd tak.

Venlig hilsen
Lars Kramer

Fra : jerow

Dato : 15-11-03 17:04

"Lars" skrev d. 28-03-02 23:27 dette indlæg :
> [...]
>
> Venlig hilsen
> Lars Kramer
>
> hej Lars Jeg ved ikke om dit spørgsmål stadig er aktuelt, hvis det er
har jeg den savnede recovery-CD med win 95. mail mig på jorn@jerow.dk
m.v.h. Jørn

http://www.kandu.dk/