PS/2 til seriel?
Fra : Michael Petersen

Dato : 28-03-02 20:51

Nogen der ved om man kan få en omformer fra ps/2 til seriel?

Har en ældre maskine der kun har serielindgange og har nu fået en trackball
med USB og PS/2 som jeg gerne ville have på. Og er det et problem først at
'omforme' fra USB til PS/2 og så til seriel?

Mvh, Michael Petersen

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 28-03-02 21:48

"Michael Petersen" <mp@ba-as.com> skrev i en meddelelse

> 'omforme' fra USB til PS/2 og så til seriel?

Det vil ikke virke. Du skal gå direkte fra usb til seriel.

mvh
Henning

Fra : Michael Petersen

Dato : 28-03-02 22:24

d. [DATO] skrev [NAVN] på [ADRESSE] i artiklen [ARTIKEL]:

> Det vil ikke virke. Du skal gå direkte fra usb til seriel.

Og det kan man uden problemer få en adapter til?

Mvh, Michael Petersen

Fra : Erik G Christensen

Dato : 28-03-02 22:21

Michael Petersen wrote:

> Og det kan man uden problemer få en adapter til?

Ja, men kun hvis dit eksterne udstyr understøtter det,
så det er normalt med i købet, ellers ikke.

--
Regards Erik G. Christensen
Ikke ansvarlig for en ski'

Fra : Lars

Dato : 28-03-02 23:21

> [...]
> med USB og PS/2 som jeg gerne ville have på. Og er det et problem først at
> 'omforme' fra USB til PS/2 og så til seriel?

Hvis din maskine har PCI-slots, kan du for et par hundrede kroner købe et
PCI-kort med 2 USB-porte. Så vil du også kunne bruge andet USB-hardware.

Lars