Min cd-rom drev er forsvundet!!!
Fra : Nej

Dato : 28-03-02 17:36

Hej hej!
Jeg genstartede lige min computer, og nu er mine 2 cd-rom drev pludselig
væk!! Nogen, der ved hvad der er galt? Når man går ind i enhedshåndtering
står der, at de ikke virker, fordi oplysningerne i registreringsdatabasen
ikke er rigtige.. Mit ene drev er IDE og det andet er SCSI.

-Anders, som bruger Windows XP

Fra : Peter

Dato : 28-03-02 17:51

> [...]
> står der, at de ikke virker, fordi oplysningerne i registreringsdatabasen
> ikke er rigtige.. Mit ene drev er IDE og det andet er SCSI.

Jeg har oplevet det samme, men fik det løst ved at køre en Scandisk.
Ja jeg troede ikke på det, men efter afviklingen af den var der CD ROm igen

Hilsen Peter

Fra : Dalholm

Dato : 29-03-02 15:11

Anders skrev.

>Hej hej!
>Jeg genstartede lige min computer, og nu er mine 2 cd-rom drev >pludselig
væk!!

Hvis at de virkelig er væk, så er der nok nogen der har stjålet dem,
så må du kontakte politiet.

MVH og god påske.
Dalholm.