Ventil, Ron Thomson flydering
Fra : Ole Mose

Dato : 28-03-02 16:09

Æv, jeg har tabt ventilen til min v-flydering. Er der nogen her, som ved,
hvor man kan købe en ny.
Eller endnu bedre, skulle der være en, som har en gammel ventil til en
punkteret slange?
Øv, øv og tre gange øv.

Fra : Niels Olsen

Dato : 28-03-02 19:07

"Ole Mose" <olemose@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor man kan købe en ny.
> Eller endnu bedre, skulle der være en, som har en gammel ventil til en

Hej

Hvis det er keglen til en bilslange kan du få en på nærmeste autoværksted.
Er det en ventil til en cykelslange kan du få n hos nærmeste cykelhandler.

MVH Niels

Fra : Ole Mose

Dato : 28-03-02 21:01

Det er desværre en helt speciel ventil. Dog ikke mere speciel, end jeg mener
at have set den brugt i gummibåde o.lign.
Jeg kan selvfølgelig gå til forhandleren, men jeg kunne også være så heldig,
at der er nogen her, som har gemt en fra en punkteret slange.