Billeder !
Fra : AEK

Dato : 28-03-02 13:46

Hejsa !

Så har JEG indviet vores nye digitalkamera.
Jeg har " skudt " kattene - jeg er ikke en mester til dette - MEN I kan nu
nye billeder af dem.
I løbet af påsken vil nye komme til, og de dårlige ryge ud........

Hvor er Oscar dog svær af fotografere......Med hans mørke pels.
Tjek :
http://dk.msnusers.com/AnyasKatte

/ Anya.

---------------
Denne mail er chekket af NAV2002 .

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 28-03-02 14:01

Hej Anya

Nammenam det er nogle gode billeder, af nogle dejlige missere *S*
Slet ikke så tosset med et digicam vel da

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-03-02 14:28

"AEK" <5678@jubiipost.dk> writes:

> Hejsa !
>
> Så har JEG indviet vores nye digitalkamera.
> Jeg har " skudt " kattene - jeg er ikke en mester til dette - MEN I kan nu
> nye billeder af dem.

De er nu flotte..

> I løbet af påsken vil nye komme til, og de dårlige ryge ud........

;-? hvilke dårlige..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Lene Vang

Dato : 28-03-02 19:55

jeg får kun en blank side at se, jeg ved ikke om det er min opsætning at det
er galt med

--
Hilsen Lene Vang

(En af katte nyhedsgruppens groupies)

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-03-02 22:17

"Lene Vang" <lenevang@get2net.dk> writes:

> jeg får kun en blank side at se, jeg ved ikke om det er min opsætning at det
> er galt med

Får du kun en hvid side eller får du en hvid side med nogle enkelte
billeder i højre side..??
Og hvilkne browser kører du med ?
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 28-03-02 23:28

Wau hvor er det vildt at se. Dine katte ligner godt nok MEGET mine. Tøsen er
en tro kopi af Tjalfe. Hvis ikke det var fordi jeg vidste at det ikke var
ham ville jeg ikke have kunnet se det. Og Thilde liger min Røskva - bortset
fra at Røskva er helt sort - ligesom Oscar. Man skulle næsten tro at de var
søskende. Jeg blev godt nok helt forbavset over at se dem.
Jeg har aldrig set nogen katte før som lignede så meget.
Nåmen - Ih hvor ser de altså nuttede ud :)

Vibeke J

Fra : Bente Jepsen

Dato : 29-03-02 19:45

Hej Anya.

Jeg vil tilslutte mig koret, dejlige katte. Og Tøsen, ja hun ligner
også præcis min Søster (hver anden gang kaldet Tøsen), så
der må være noget med det udseende og det navn som passer
sammen.

Venlig hilsen
Bente

Fra : AEK

Dato : 29-03-02 20:08

Hejsa !

Jeg siger mange TAK for komplimenter af mine dejlige katte.

Vibeke ; Jeg er enig i , at Tjalfe & Tøsen ligner hinanden meget.
Dog uenig omkring Røskva : Synes, at hun ligner meget Oscar.

Prøv at chekke min hj. side , under Oscar. Der vil du kunne se billeder af
Herren som killing.
DE TO ligner hinanden MEGET.
www.anya.esenet.dk

/ Anya.

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 30-03-02 20:07

> Dog uenig omkring Røskva : Synes, at hun ligner meget Oscar.

Ja du har helt ret :) - Sjovt nok er Røskva også anden i hierakiet efter
Tjalfe :)

Nåmen - det var det hele.

Vibeke J

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 29-03-02 22:32

Fedt billede af Tilde! Ja, hun er godt nok KLAR til ballade....

Hilsen Birgitte