første menstruation efter fødsel
Fra : mimi

Dato : 28-03-02 13:30

Hejsa
Jeg har siden jeg fødte for 9 mdr. siden taget minipiller. Derfor har jeg
ingen menstruation haft. Udover det har jeg ammet, og det kan også skyldes
den manglende menstruation. Nu er jeg nede på at amme morgen og aften. Mit
spørgsmål går på hvorvidt i har haft ondt den først gang i skulle have
menstruation efter fødslen og e.v.t efter p-piller. Jeg har i en ca. 14
dage ikke taget p-piller( ikke for at blive gravid), og i de 14 dage er jeg
begyndt at få mere og mere ondt i underlivet, men der er stadig ikke kommet
en menstruation. Jeg tænkte om andre har oplevet det samme, og om
menstruationen kommer eller om i bare har haft ondt i så lang til som jeg??
Jeg er snart ved at blive lidt nervøs for om det er normalt.
Mvh Mimi

Fra : vagn torup

Dato : 28-03-02 21:06

Hej Mimi
For mit vedkommende har det gjort hamrende ondt at få menstruation efter
fødslen. Den har jeg i ørigt altid først fået efter, at jeg var holdt op med
at amme.
For mig har det ikke været usædvanligt at "det har trukket op" i en
månedstid. Den første ægløsning har også gjort virkelig ondt.
Jeg er helt sikker på, at du enten har ægløsning eller menstruation på vej.
Din krop reagerer på at du ammer så lidt og det er helt normalt. Jeg har i
hvert fald haft det ligesådan.
MVH Rikke
mimi <a@a.aa> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns91DF895F2785Dmimivilfordmailmedk@193.88.15.201...

Fra : Ewok

Dato : 30-03-02 10:45

Hej Mimi

du skulle tage og tale med din doktor han/hun ved det

hilsen Ken