FileSystemObject
Fra : nips

Dato : 28-03-02 11:45

Jeg har sat en server op, men når jeg bruger Filesystemobject, så får jeg
fejlen "HTTP/1.1 404 Object Not Found".

Er der noget jeg har sat forkert op og i såfald hvordan retter jeg det? Jeg
har lagt mine filer under inetpub/wwwroot/.

På forhånd tak Nips

Fra : A. Høegh

Dato : 28-03-02 12:28

> Jeg har sat en server op, men når jeg bruger Filesystemobject, så får jeg
> fejlen "HTTP/1.1 404 Object Not Found".

Den fejl der lyder lidt skummel.
Nu har du selv. IIS og read/write permission i dine dirs, ikke? Og hvis du
kører XP så har du vel også ordnet security permissions i Windovs Explorer?

/A. Høegh

Fra : nips

Dato : 28-03-02 18:25

"A. Høegh" <ah@evomedia.dk> skrev
> Den fejl der lyder lidt skummel.
> Nu har du selv. IIS og read/write permission i dine dirs, ikke? Og hvis du
> kører XP så har du vel også ordnet security permissions i Windovs
Explorer?

Jeg køre win.2000 server, men jeg har ikke været inde og rode med nogen
dirs. Skal jeg det og i såfald, hvordan skal de så stå?

Fra : A. Høegh

Dato : 29-03-02 11:00

> Jeg køre win.2000 server, men jeg har ikke været inde og rode med nogen
> dirs. Skal jeg det og i såfald, hvordan skal de så stå?

Nu har jeg ikke erfaring med Win 2k Server, men i IIS skal du ind og sørge
for at dine webmapper har read/write tilladelser, så du kan arbejde med
filer og databaser.

Desuden skal du prøve at gå ind i mapperne via Windows Explorer og se om du
kan ændre nogle security ting...men jeg kan ikke hjælpe dig mere.

Vi må bare håbe på der sidder en Windows 200 freak derude et sted, hvis det
ikke virker.

/A. Høegh

Fra : F.Larsen

Dato : 30-03-02 23:35

Det vil måske også hjælpe at kigge i IIS og sikre dig at den returnerer ASP Fejl
til klienten
Endvidere skal du sætte din browser op så den "ikke viser brugervenlige
fejlmeddelelser"
Så brude du se fejlen ....

--
Flemming