Telnet til stofa-login
Fra : Carsten Keller

Dato : 28-03-02 11:08

Hej gruppe.
Er der nogen der ved om Stofa har ændret IP på deres login-server? Jeg kan
ikke bruge telnet til 192.168.30.2 mere. Nu havde jeg ellers lige fået
strikket et script sammen der kunne logge på automatisk for mig.
Det underlige er at det gamle stofaconnect stadig virker...
Takker
Keller

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-03-02 11:30

Carsten Keller skrev:

>Er der nogen der ved om Stofa har ændret IP på deres login-server? Jeg kan
>ikke bruge telnet til 192.168.30.2 mere.

Bruger du port 259? Jeg har lige telnettet til den, og det virker
fint.

--
Bertel

Fra : Carsten Keller

Dato : 28-03-02 13:44

"Bertel Lund Hansen" <nospam@lundhansen.dk> wrote in message

> Bruger du port 259? Jeg har lige telnettet til den, og det virker
> fint.

Stupid me. Det havde jeg glemt. Så må der være en anden grund til at jeg
ikke kunne logge på med mit script i morges.
Tak for hjælpen
Keller

Fra : KÆ-9

Dato : 28-03-02 11:35

"Carsten Keller" <keller@post12.tele.dk> wrote in message
> [...]
> strikket et script sammen der kunne logge på automatisk for mig.
> Det underlige er at det gamle stofaconnect stadig virker...

Det giver ikke mening.
Hvis det gamle StofaConnect stadig fungerer, er det ensbetydende med at
loginserveren med IP adressen 192.168.30.2 på port 259 stadig er
tilgængelig.
Forsøgt manuelt : telnet 192.168.30.2 259

KÆ-9