Diskutionsforum savnes!
Fra : Peter Skov Jørgensen

Dato : 27-03-02 23:05

D'Damer og D'Herre ..

Jeg søger et diskutionsforum med "uendelige" svar på svar - nogen
der kan hjælpe? Skriv gerne på min mail

Tak.

Mvh
P1r

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jakob Andersen

Dato : 28-03-02 01:02

"Peter Skov Jørgensen" <skov@bjergkobing.dk> wrote in message
> Jeg søger et diskutionsforum med "uendelige" svar på svar - nogen
> der kan hjælpe?

Har du overhovedet kigget efter et selv før du spurgte?

<http://www.google.com/search?q=threaded+discussion+ASP>

Folk er som regel flinkere til at hjælpe hvis du først bruger gruppen når du
selv har undersøgt problemstillingen til bunds. Derved får vi også et bedre
forum i og med at de "trivielle" spørgsmål kommer igen og igen.

> Skriv gerne på min mail

Hvis du ønsker at diskussionen ryger lige i din mailbox skal du ikke bruge
USENET men derimod en af de mange mailinglister der findes.

--
Jakob Andersen

Fra : Niels

Dato : 28-03-02 07:08

"Peter Skov Jørgensen" <skov@bjergkobing.dk> skrev i en meddelelse
> D'Damer og D'Herre ..
>
> Jeg søger et diskutionsforum med "uendelige" svar på svar - nogen
> der kan hjælpe? Skriv gerne på min mail

Jeg har lige oversat philboard til dansk, den kan findes på www.youngpip.com

Niels

Fra : MrWheel

Dato : 29-03-02 14:18

> Jeg har lige oversat philboard til dansk, den kan findes på
www.youngpip.com

Hvilket er det bedste jeg har set indtil nu

//MrWheel