driver til notes book
Fra : CO

Dato : 27-03-02 21:40

Er der nogen der kender specifikationer på notes book ( købt i TDC butik )
der hedder Tekneo TopNote F (219 ) baseret på Intel celeron 800 Mhz

Jeg har brug for driverne til win 98

på forhånd tak

Claus

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 28-03-02 12:34

CO wrote:

> Jeg har brug for driverne til win 98

Fulgte der ikke en driver-CD med computeren?
Hvis ikke, så gå ind i butikken, hvor du har købt den, og bed om en CD
med drivere.

--
/kenne
A trainstation is a place where trains stops.

Fra : CO

Dato : 28-03-02 12:53

Kenneth Kristensen <kenne@control.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3CA2FF98.A60F6DEC@control.auc.dk...

> Fulgte der ikke en driver-CD med computeren?
> Hvis ikke, så gå ind i butikken, hvor du har købt den, og bed om en CD
> med drivere.

Nope, der fulgte blot Windows XP med, og ingen oplysning om hvilke
komponenter den er sammensat af,
problemet opstod, da jeg forsøgte at indlæse Windows 98 SE, og manglede et
hav af driver til bla. PCI adaptor, netkort m.m.

Jeg købte den ( impulskøb ) i TDC butik på tilbud til kr. 7.500,- , hvor
sælgeren intet anede om den ud over at den lignede de andre bærbare,
og så flot ud !

med venlig hilsen
Claus

På forhånd tak for besvarelser

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 28-03-02 13:17

CO wrote:

> Jeg købte den ( impulskøb ) i TDC butik på tilbud til kr. 7.500,- , hvor
> sælgeren intet anede om den ud over at den lignede de andre bærbare,
> og så flot ud !

Man kan jo altid være bagklog, men hvis det var mig, ville jeg ikke
handle med en ekspedient, der ikke aner hvad han sælger.

Jeg har kigget på http://www.tekneo.com/ men forstår ikke fransk (deres
engelske side virker ikke), så jeg kan ikke rigtig hjælpe mere.
Google er heller ikke særlig behjælpelig, men fandt dog et link, som kan
være behjælpelig: http://www.topnotepc.com/products.html

Skulle du få lyst til at installere Linux på den, er der hjælp at hente
på:
http://www.stefanbongartz.de/topnoteh_en.html

Fra : CO

Dato : 28-03-02 13:28

> Man kan jo altid være bagklog, men hvis det var mig, ville jeg ikke
> handle med en ekspedient, der ikke aner hvad han sælger.

Du har så evigt ret, men det var et impulskøb, og jeg var sikker på alt
var med, det plejer det jo at være ! - surt show her op til påske, men
jeg tager kontakt til dem påtirsdag !

> [...]
> engelske side virker ikke), så jeg kan ikke rigtig hjælpe mere.
> Google er heller ikke særlig behjælpelig, men fandt dog et link, som kan

Jepper, har selv været møllen igennem, men tak for din indsats !

> Skulle du få lyst til at installere Linux på den, er der hjælp at hente
> på:
> http://www.stefanbongartz.de/topnoteh_en.html

Nope ikke endnu ! - har for meget der vist nok kræver et OS med
windows !

Tak for besvarelsen
Claus

Fra : FeZ

Dato : 28-03-02 19:17

"CO" <claus-@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har brug for driverne til win 98

Google har gjort det igen

ftp://ftp.archtec.com/pub/Notebook/TopNote%20F_219/

Så skulle der være fest
--
FeZ

Fra : CO

Dato : 29-03-02 00:33

Thank you ! for the music en my ears !

Tak tak og atter tak !

Claus

FeZ <spateldask@hotmail.nospam.com> skrev i

Fra : FeZ

Dato : 29-03-02 17:18

> Thank you ! for the music en my ears !
>
> Tak tak og atter tak !

Velbekomme da, håber du finder det du skal bruge
--
FeZ