Mål på hullerne på et socket A motherboard
Fra : Razer

Dato : 27-03-02 20:33

Hej,..

jeg sidder og er ved at designe et nyt vandkølingshoved, der skal skrues
fast på mit motherboard i de fire huller er er laver til det.
Men før jeg sender mine tegninger til fræseren skal jeg have målene på
hullerne i MOBO så de kan blive boret de rigtige steder i profilen.
hvis der er nogen der har dem eller gider måle afstanden på et gammelt eller
ødelagt mobo må i gerne skrive til mig.
PS: jeg har kikek i dokumentationen man kan hente hos AMD og der står ikek
noget om de hullers dimentioner

På forhånd tak

Razer

Fra : Dr. Ahcir