Fra : Morten Larsen

Dato : 27-03-02 19:16

Subject: Skjult diskettedrev i kabinettet!!
Date: Wed, 27 Mar 2002 18:27:44 +0100
From: Morten Larsen <mortennl@adslhome.dk>
Newsgroups: dk.edb.hardware.drev

Hejsa.

Skal der bruges specielle diskettedrev i kabinetter med skjult
diskettedrev f.eks. Codegen MidiTower ATX-6009??

Mvh. Morten.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-03-02 19:17

"Morten Larsen" <mortennl@adslhome.dk> wrote in message

> Skal der bruges specielle diskettedrev i kabinetter med skjult
> diskettedrev f.eks. Codegen MidiTower ATX-6009??

Næ, det mener jeg ikke der skal. Der er blot noget blastik pynteværk udenom.

Fra : Morten Larsen

Dato : 27-03-02 19:33

Okay.

Fra : Jens jensen

Dato : 27-03-02 19:30

> Skal der bruges specielle diskettedrev i kabinetter med skjult
> diskettedrev f.eks. Codegen MidiTower ATX-6009??

jeg ved ikke om de ligefrem er specielle men fronten på diskketedrevet skal
tages af før den passer.
jeg har sat et drev i som skulle have alt plastiket og døren fjernet fordi
den ikke var magen til den som sad der før.

men nogen egentlig forskel tror jeg ikke der er.

mvh jens jensen

--
Dark Helmet: How many assholes we got on this ship anyhow?
The Crew: YO!!!!

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 27-03-02 21:08

"Jens jensen" <jens_l_j@__NOSPAM__anarki.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
fordi
> den ikke var magen til den som sad der før.

Jeg har 3 styk 6009 kabinetter, og på ingen af dem har jeg ændret på min
floppy-drev - de sidder bare indenbag plastikken.

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : Jens jensen

Dato : 27-03-02 22:35

> Jeg har 3 styk 6009 kabinetter, og på ingen af dem har jeg ændret på min
> floppy-drev - de sidder bare indenbag plastikken.

jeg glemte bare at fortælle kabinet navnet det er
http://www.codegengroup.com/proddetail.asp?id=137
codegen 6032 blue.
som har en anden front end 6009.
undskyld forviringen

jeg gik ud fra at han undersøgte markedet.

så vi har begge to ret.

mvh jens jensen