A7V133 med en XP 1800 ????
Fra : Søren Larsen

Dato : 27-03-02 19:05

Hej, jeg ved godt der var et lignende spørgsmål for et par dage siden.

Mit spørgsmål er kort, kan jeg få mit bundkort : Asus A7V133 rev. 1.04 til
at fungere sammen med en Athlon XP 1800, og hvordan i givet fald ????

Fra : Kim Fritze Sillasen

Dato : 27-03-02 19:21

Hej, jeg ved godt der var et lignende spørgsmål for et par dage siden.

Så kunne du jo godt bruge et øjeblik på at søge efter det pågældende indlæg.

> Mit spørgsmål er kort, kan jeg få mit bundkort : Asus A7V133 rev. 1.04 til
> at fungere sammen med en Athlon XP 1800, og hvordan i givet fald ????

Opdatér bundkortet med nyeste BIOS fra asus' hjemmeside, så virker den da
fint.

--
Mvh. Kim, Aalborg
--

Hold venligst dine indlæg til gruppen medmindre jeg beder om andet, tak.
Utroligt folk ikke magter at tage dette som en selvfølge.

Fra : Jesper Laursen

Dato : 03-04-02 22:40

Jeg fik ikke mit til at virke med en biosopdatering og det var endda
bundkort rev. 1005.

Det kunne godt køre men med store fejl i windows og spontane nedlukninger.
Skiftede mit bundkort til et, der var anbefalet på amd's hjemmeside
(microstar kt7-turbo).

Nu kører det uden problemer (og det endda uden en omformattering og
geninstallation)

Venlig hilsen Jesper Laursen