Hmmm...W2K ??? Hvorfor !
Fra : Jonas Topholt

Dato : 27-03-02 17:48

Hej NG

For en uge siden installerede jeg Windows 2000 på min maskine i stedet for
98. Og jeg må sige det kører betydeligt bedre end 98 der inge konfiliker med
noget og det kører bare som det skal. Men jeg har dog et lille problem, når
jeg spiller 3D spil (counter-strike), så når man starter i spillet hos alle
sine medspiller og inde i spillet når jeg møder og kommer tæt på mine
teammates så lagger det en lille smule, ikke noget så har den store
betydning men det irretere mig nu alligevel for det gjorde det ikke i 98.
Jeg har installeret de der Nvidia drivere som hører til Win2000 (28.32) og
installeret Directx 8.1 som vist er en af de nyeste og som også er til
Win2000.
Min maskine er en

AMD 1400
256 mb
G-Force 2 Asus V7700 Deluxe

Hvad kan det skyldes ?

På forhånd tak for hjælpen

J.Jacobsen

W2K styrer ! ! !

Fra : Leony

Dato : 27-03-02 18:20

"Jonas Topholt" <Topholt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> jeg spiller 3D spil (counter-strike), så når man starter i spillet hos
alle
> sine medspiller og inde i spillet når jeg møder og kommer tæt på mine

Et vildt gæt kunne være at det tapper på computeren at skulle beregne din
modstanders figur.
Prøv evt at stille spørgsmålet i pc-spils-gruppen i stedet.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/