RAM til bærbar.
Fra : Nej

Dato : 27-03-02 16:36

Hej hej!
Hvor kan jeg købe ram til min bærbare computer, som er en Compaq Presario
700EA !??

-Anders

Fra : Dr. Ralph

Dato : 27-03-02 20:33

>Hvor kan jeg købe ram til min bærbare computer, som er en Compaq Presario
>700EA !??
>
>-Anders

Du kan gå ind på flg link og slå din model op - du vil så få et
serienummer på rammen.
Indtast dette serienummer i søgefeltet på
www.proconsult.dk og vupti så vil din ram komme frem.

Du skal vide, at du sagtens kan købe lavpris ram til din compaq -
meget billigt - men du har ingen garanti for at de virker (kender dog
mange, der har taget chancen og med godt resultat)

www.prcdata.dk har billige ram til bærbare - men som sagt, det er ikke
sikkert de passer til din model.

-------------------------------
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : Dr. Ralph

Dato : 27-03-02 20:34

>Du kan gå ind på flg link og slå din model op - du vil så få et
>serienummer på rammen.

og linket var:
http://www.memory-card-technology.com/content/passport/1-MEMsearch.asp

Kind Regards/Venlig hilsen