IE crasher på www.edbpriser.dk
Fra : Bent

Dato : 27-03-02 13:15

Jeg har et mystisk problem: Når jeg prøver at komme ind på www.edbpriser.dk
crasher Internet Explorer. Det sker hver eneste gang. Har ikke problemer med
andre sites.

Jeg kører Win2000 US version, og IE 6 US. Win2000 er SP2 med alle
tingængelige patches. IE6 er også patchet med seneste updates. Problemet var
der også med IE 5.5 SP2, så jeg prøvede at re-installere IE 5.5 uden at det
hjalp og opdaterede så til IE 6 uden at det ændrede på noget.

System:
Asus TUSL2-C med Celeron 900 MHz
Creative Geforce2 MX

Input søges!!!!

Bent

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 27-03-02 13:45

"Bent" <bents@trashcan.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har et mystisk problem: Når jeg prøver at komme ind på
> www.edbpriser.dk crasher Internet Explorer. Det sker hver eneste gang.
> Har ikke problemer med andre sites.

Har haft samme problem med www.novo.dk

Måske er det flash orienteret?
Er der flash elementer på www.edbpriser.dk?

--
Peter Thomas Fischer
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Bent

Dato : 27-03-02 14:11

> Har haft samme problem med www.novo.dk
>
> Måske er det flash orienteret?
> Er der flash elementer på www.edbpriser.dk?

Flash var også en af mine indskydelser. Derfor har jeg hentet seneste
versioner af Flash og Shockwave. Har også prøvet at slette IE's fil-cache
samt cookies. Senest har jeg prøvet at opdatere min display-driver. Har
stadig samme problem.....

Bent

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 05-04-02 13:43

"Bent" <bents@trashcan.dk> wrote in message
> [...]
www.edbpriser.dk
> crasher Internet Explorer. Det sker hver eneste gang. Har ikke problemer

Havde samme problem, og efter en god gang "trial and error" i Internet
options --> Advanced har jeg fundet ud af, at synderen er "Enable
third-party browser extensions". Fjern fluebenet udfor den, og alt skulle
være i orden igen.

M.v.h.

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 11-04-02 17:44

> [...]
> options --> Advanced har jeg fundet ud af, at synderen er "Enable
> third-party browser extensions". Fjern fluebenet udfor den, og alt skulle

Tak for tippet som desværre ikke virker her.

Jeg kører Win98SE DK
IE 6.0.2600.0000CO DK

Nogen der har løst dette problem?

Claus

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 11-04-02 18:19

"Claus Nygaard-Pedersen" <cnp@ofir.dk> wrote in message

> Nogen der har løst dette problem?

Har du prøvet at fjerne alle flueben i Advanced, lukke IE, starte op igen og
gå ind på edbpriser.dk ?

Hvis det virker, så er det jo bare med at klikke dem tilbage en efter en og
finde synderen. Happy hunting!

M.v.h.