Er der virkelig ingen der har hørt om Zite~
Fra : satsurfer

Dato : 27-03-02 12:58

Er der ikke nogen, der kender noget til denne bærbare

Spec.: 14.1"-XGA display - 1 GHz - 10 MB HDD 128 MB Ram - Modem og
Netkort -24X CD rom, men uden Diskettedrev

Kun 7.995 uden software.

Umiddelbart virker det som et kanontilbud!

Fra : Leony

Dato : 27-03-02 18:25

"satsurfer" <satsurfer@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kun 7.995 uden software.

Med eller uden moms?
Det kunne være rart med et link, så man selv kunne tjekke herligheden.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Lars

Dato : 27-03-02 22:43

On Wed, 27 Mar 2002 12:57:49 +0100, "satsurfer"
<satsurfer@hotmail.com> wrote:

>Er der ikke nogen, der kender noget til denne bærbare

Jo, men hvad er det du vil vide? Det er jo ikke ligefrem fordi
dit indlæg bugner af spørgsmål...

vh
--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : satsurfer

Dato : 01-04-02 14:05

Det jeg ville vide var, om der er nogen negative ting om denne computer, da
jeg stærkt overvejer at købe.

De fleste bærbare koster jo en hel del mere. Så dersom nogen har
købt/afprøvet den, ville jeg gerne vide resultatet.

Den kan findes på www.zitech.dk i kataloget.

Fra : Leony

Dato : 02-04-02 08:25

> De fleste bærbare koster jo en hel del mere. Så dersom nogen har
> købt/afprøvet den, ville jeg gerne vide resultatet.

Generelt så får du hvad du betaler for.

> Den kan findes på www.zitech.dk i kataloget.

Den billigste bærbare jeg kan finde koster 9000 uden moms.
Med mindre det er i deres demoshop.

Fra : Jonathan

Dato : 02-04-02 16:02

Hvis man skl have en bærbar der giver MEGET ydelse for pengene, så er det
klart en Asus!

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 02-04-02 16:40

Jonathan wrote:

> Hvis man skl have en bærbar der giver MEGET ydelse for pengene, så er det
> klart en Asus!

Enig, men til gengæld er det en kamp at få grafikken til at virke i
Linux, men når endelig det lykkedes, så er det godt.

--
/kenne
A trainstation is a place where trains stops.

Fra : rasmus carlsen

Dato : 02-04-02 15:31

> [...]
> Netkort -24X CD rom, men uden Diskettedrev
>
> Kun 7.995 uden software.
>
> Umiddelbart virker det som et kanontilbud!

yeps - hvor kan den købes??