Lydstyrke vender tilbage til 100%
Fra : Niels Jørven

Dato : 27-03-02 12:18

Hej NG
På min side har jeg lavet en lyd kontrol, hvor man kan skrue ned for
lydstyrken. Mit problem er at hvis jeg dæmper lyden og går til en af mine
links og vender tilbage til "Main" siden så er lyden på 100 % igen.
Hvad kan jeg gøre?

www.niels-dahl.dk

\!/
(@@)
----------o00o-(_)-o00o--------------

Med venlig hilsen
Niels Jørgen

Fra : Krister

Dato : 27-03-02 22:15

Hej Niels

Du siger ikke ret meget om hvordan tingene hænger sammen på din side.
Men hvis du sætter musikken på sin egen layer(level == egen .swf-fil), så
skulle den gerne beholde instillingene.

Krister

Fra : Brian Andersen

Dato : 28-03-02 18:12

Niels Jørven
Mit problem er at hvis jeg dæmper lyden og går til en af mine
links og vender tilbage til "Main" siden så er lyden på 100 % igen.
Hvad kan jeg gøre?

Bare et gæt - er det fordi, at når brugeren trykker tilbage til Main, så
sendes vedkommende retur til en frame, hvor der ligger en action, som sætter
lydniveau til 100.

Det ser også ud til, at din volumenknap forsvinder, når man går ind på
undersiderne. Et andet gæt er derfor, at volumenknappen "starter på en
frisk", når brugeren sendes retur til main???

/Brian