Hundepasning.
Fra : Lise Lottte Christen~

Dato : 27-03-02 11:30

Hej alle (og god påske :) )

Jeg har sagt ja til at passe en kollegas hun (hanhund) et par dage, og det
glæder både jeg og min egen hund, Woody, os til.

Hundene kender hinanden, har været sammen før hos os, og de holder meget af
at lege med hinanden. Alt i alt et godt forhold mellem de to. MEN (og der er
jo altid et men ) hvordan med lufteturene, som de to så skal have
sammen - de har jo været vant til, at der har været to "hundeførere" med på
disse ture - en til hver hund. Hvordan skal jeg tackle det - lade dem gå ved
siden af hinanden, eller finde en ven, der kan holde en af hundene, mens jeg
selv holder den anden?

Håber, at nogen kan komme med et godt forslag.....

Mvh.

Lise Lotte

Fra : Pia

Dato : 27-03-02 11:46

det kommer jo an på, om de 2 tror de skal lege brydekamp mens de er i snor -
så er det stort set umuligt. Men jeg kender da flere som render rundt med
2-3 stykker på en gang.

Min er en vildbasse på 45 kg, så når jeg lufter hans "idol", må jeg have
hans snor bagom mine ben og holde ham på plads hen til friarealet, da han
ellers render ind foran den anden og prøver at kysse ham hele tiden.

Og flexliner gør det dobbelt så svært.

:Pia