Når man nu ikke er for teknisk smart hvor~
Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 27-03-02 02:57

overføre jeg data via min Øhh Switz tror jeg den heder i mellem mine 2
maksiener ? det går fint med at havde dme begge på nettet .. den ene
er 1000 ner med win 2000 og den anden en 450 med winme - jeg er med på
det her med at der skal være en hånd under hd osv - det er der !!!!
og jeg har også maskines skal vi kalde det egen ip (?) ike den samme
som til internet med en fast en ... det skal well på en eller anden
måde sættes op i....(?) så de kan snakke sammen og jeg kan overføre
filer & printe i mellem dem !

er der en der kan forklare det på en måde så - det er til at forstå -

evt over icq ?

jeg har 400 cd er med film og serie afsnit - så hvis der skulle - være
en der gider bruge tiden på det skal det selvføligt stå dem frit for
at hente et nogen film - hvis jeg ellers finder ud af at få min ftp (
u server op at køre

men jeg er ikke go til manualer - og de fleste hjemmesider er ... de
er ikke til at forstå .. egentligt synes jeg at dte er karekteristisk
for bruger vejledninger til edb at forudsætningen for at man forstår
dem er at man kan klare sig uden dem

Mv
Bo M Mogensen
- -
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
You've got to be honest to live outside the law (Dylan)
http://www.atlyrics.com/m/marilynmanson/page16.html